Hind alates 36 100 €
Hind alates 63 800 €
Hind alates 21 120 €
Hind alates 29 300 €
Hind alates 33 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 37 900 €
Hind alates 55 300 €
Hind alates 37 500 €
Hind alates 64 400 €
Ford Puma mitmed uuenduslikud funktsioonid suurendavad sõidurõõmu veelgi. Näiteks valitavad sõidurežiimid ja Ford Co-Pilot360 on muljetavaldavad juhiabilahendused, mis üheskoos aitavad reguleerida kiirendust, pidurdamist ja roolimist. Sinna kuuluvad adaptiivne püsikiirusehoidja, kokkupõrke ennetussüsteem ja roolimisabi, mis kõik jälgivad eesolevat teed ning hoiatavad võimalike ohtude eest.
Ford Co-Pilot360 on ühendab hulgaliselt tehnoloogiaid, mis muudavad sinu sõiduelamuse mugavamaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Näiteks kohandab adaptiivne püsikiirusehoidja auto kiiruse vastavalt eesolevale sõidukile ning tunneb ära liiklusmärgid ning reguleerib vastavalt auto kiirust.
Adaptiivne püsikiirusehoidja kohandab auto kiiruse vastavalt eesolevale sõidukile. Sisesta lihtsalt oma soovitud kiirus ja kaugus eesolevast sõidukist ning säilitad automaatselt määratud vahemaa ka siis, kui liiklusolud ei võimalda valitud kiirusel liikumist.
Roolimisabi (Emergency Steering Assist) aitab radarit ja kaamerat kasutades eespool aeglaselt liikuvaid ja seisvaid sõidukeid tuvastada ning neist kokkupõrke vältimiseks mööda manööverdada. Tehnoloogia aktiveerub, kui kokkupõrke vältimiseks pole pidurdamiseks piisavalt ruumi ja on oht teelt välja sõita.
Valitavate sõidurežiimidega (Normal, ECO, Sport, Slippery, Trail) saab muuta Puma gaasipedaali tundlikkust, roolisüsteemi ja käiguvahetust vastavalt oma sõidustiilile. 12,3-tollisel digitaalsel näidikupaneelil kuvatav põhiteave muutub ainulaadsete värviteemade vahel vastavalt valitud sõidurežiimile.
Teetähised, jalgrattad, äärekivid… Tahavaatekaamera kuvab keskekraanile vaate sõiduki taha jäävast. Lisaks märkamatuks jääda võivatele objektidele kuvab süsteem virtuaalseid jooni, mis aitavad parkida kõige ka väiksematesse parkimiskohtadesse. Tagurpidikäigu valikul aktiveerub kaamera automaatselt.
Parkimine tihedas linnaliikluses või kitsas parkimiskohas võib olla keeruline. Aktiivne parkimisabi (Active Park Assist) muudab selle uskumatult lihtsaks – pärast aktiveerimist suudab süsteem tuvastada sobiva koha ja manööverdada automaatselt parkimiskohale ja sealt välja. Juhi ülesandeks on vaid gaasi- ja piduripedaali vajutamine ning käiguvahetus.
Vastassuunda sõitmise hoiatus (Wrong Way Alert) kasutab ettepoole suunatud kaamerat ja navigatsioonisüsteemist saadavat teavet, et tuvastada vastassuunda kaldumine. Kui sõidad vales suunas, annab süsteem sellest nii visuaalselt kui helisignaaliga märku.
Puma LED-esituled on täpsed ja intensiivsed. Nende hulka kuuluvad ka ainulaadse disainiga LED-päevasõidutuled ning staatilised kurvituled, mis valgustavad kurvi, kui keerad rooli üle 30 kraadi.
Pimeala infosüsteem (The Blind Spot Information System) kasutab radariandureid, et näha sõidukeid, mis võivad jääda sinu pimenurka. Andurid asuvad auto mõlemal küljel ja hoiatavad sind külgmistes peeglites olevate oranžide hoiatustuledega.
Ristuva liikluse hoiatussüsteem (Cross Traffic Alert) on osa pimeala infosüsteemist. Parkimiskohalt väljatagurdamisel suudab süsteem tuvastada peatselt mööduvad sõidukid ning hoiatab juhti vastava külje peeglis oleva hoiatustulega.
Liiklusmärgituvastus (Traffic Sign Recognition) teeb kindlaks liiklusmärgid sõltumata sellest, kas nad asuvad tee ääres või selle kohal, on püsivad või ajutised. Liikluspiirangute eest hoiatavad keelumärgid (kiiruse- ja möödasõidupiirangud) kuvatakse näidikupaneelil vastavate ikoonidena.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab mäkketõusu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2–3 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Stardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Öist sõitu toetav valgustussüsteem (Auto High Beam) lülitab esituled teisi pimestamata ajutiselt ümber, kui tuvastab vastutuleva või eesoleva sõiduki. Seejärel lülituvad kaugtuled automaatselt tagasi, tagades sulle maksimaalse nähtavuse.
Parkimisandurid aitavad hinnata sõiduki ja seda ümbritsevate takistuste vahelist kaugust. Kui andurid tuvastavad objekti, annab sellest märku helisignaal, mis tugevneb takistusele lähemale jõudmisel.
Juhi hoiatussüsteem (Driver Alert) jälgib pidevalt juhi sõidukäitumist ja märkab väsimusest põhjustatud muutuseid. Kui süsteem tuvastab, et juhi valvsus väheneb, ilmub ekraanile hoiatusikoon, mis soovitab sõitmises pausi teha. Kui juhi tähelepanelikkus veelgi väheneb, korratakse teadet koos helisignaaliga.