Hind alates 22 662 €
Hind alates 26 492 €
Hind alates 28 100 €
Hind alates 29 204 €
Hind alates 23 920 €
TULEKUL
Hind alates 52 606 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 31 600 €
Hind alates 84 900 €
Hind alates 81 700 €
Hind alates 36 100 €
Hind alates 63 800 €
Hind alates 21 120 €
Hind alates 33 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 37 900 €
Hind alates 55 300 €
Hind alates 37 500 €
Hind alates 64 400 €
Transiti raamautos on täiustatud tehnoloogia, mis aitab sul töötada nutikamalt ja tõhusamalt. Näiteks kohandub elektriline roolivõimendi (Electric Power-Assisted Steering, EPAS) muutuvate oludega, et muuta juhtimine madalatel kiirustel lihtsamaks ning suurematel kiirustel kindlamaks. Kohanduv püsikiirusehoidja (Intelligent Adaptive Cruise Control) muudab pikad teekonnad vähem väsitavaks ja ökonoomsemaks. Valitavate sõidurežiimidega (Normal, Slippery, Mud/Rut, Tow/Haul ja uus EcoMode) saab Transiti kohandada vastavalt tingimustele.
Intelligentne nelikvedu (AWD) viib Transiti läbi nii lumest kui porist, tagades sõidukindluse rasketes tingimustes. Nelikvedu aktiveerub ühe nupuvajutusega.
Kui radaritehnoloogia tuvastab ees aeglasema liikluse, reguleerib see automaatselt Transiti kiirust, et säilitada etteantud vahemaa eesolevast sõidukist ning taastab pärast takistusest möödumist eelnevalt valitud kiiruse.
Sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Keeping System) kasutab esikaamerat, et tuvastada sõidurajalt kõrvalekaldumine ning annab roolile kerge impulsi, et sind teele tagasi suunata. Kergelt vibreeriv rool annab märku, kui ratas puutub vastu pidevjoont või teeserva, samuti kuvatakse visuaalne hoiatus. Tehnoloogia aktiveerub kiirusel alates 64 km/h (saab ka käsitsi välja lülitada).
Valitavate sõidurežiimide abil saab Transiti raamauto kohandada vastavalt maastikule või töö iseloomule. Valikus on Normal, Slippery, Mud/Rut, Tow/Hail sõidurežiimid ning suurema kütusesäästlikkuse jaoks uus EcoMode.
Ülitõhusad Bi-Xenon-esituled annavad täpse mustriga ereda loomuliku valguse. Nad tunnetavad pimedust ja kohanduvad automaatselt erinevate sõidutingimustega. Vastutuleva auto tuvastamisel lülituvad kaugtuled pimedas automaatselt ümber lähituledeks ja pärast taas kaugtuledeks tagasi.
Elektriline roolivõimendi kohandub automaatselt sõiduki kiiruse ja sõidutingimustega. Madalatel kiirustel muudab süsteem rataste pöörded kergemaks, parandades manööverdusvõimet ja suurtel kiirustel kindlustab rooli stabiilsuse.
Juhi hoiatussüsteem (Driver Alert) jälgib pidevalt juhi sõidukäitumist ja märkab väsimusest põhjustatud muutuseid. Kui süsteem tuvastab, et juhi valvsus väheneb, ilmub ekraanile hoiatusikoon, mis soovitab sõitmises pausi teha. Kui juhi tähelepanelikkus veelgi väheneb, korratakse teadet koos helisignaaliga.
Püsikiirusehoidja (Cruise Control) võimaldab seadistada sobiva kiiruse ja hoiab seda kuni pidurdamise või kiirendamiseni. Kiirust saab sõidu ajal reguleerida roolil asuvatest lülititest.
Kohandatava kiiruspiirikuga (Adjustable Speed limiter) püsid valitud kiiruse piirides ja hoiad kokku hoida kütust ning vähendad kiiruse ületamise tõenäosust. Lisaks praktilisele kasule muudavad mõlemad tehnoloogiad pikad maanteesõidud lõõgastavaks sõiduelamuseks.
Pöördemomendi juhtimine (Torque Vectoring Control) reageerib teekattele 100 korda sekundis (33 korda kiiremini kui silmapilgutus). Selle teabe abil tasakaalustatakse mõlemale esirattale langev võimsus, suurendatakse haarduvust ja teravdatakse juhitavust, aidates läbida kurve ja tee ebatasasusi.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab mäkketõusu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2,5 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Stardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Elektroonilise stabiilsuskontrolli (Electronic Stability Control) abil saab juht tugevalt tuulistes oludes kindlustada auto teelpüsimise.