Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
Hind alates 32 900 €
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Ford Explorer pistikhübriidil on uuenduslikud tehnoloogiad, mis suurendavad autosviibijate turvalisust. Nende hulka kuuluvad kokkupõrke hoiatussüsteem (Pre-Collision Assist) koos jalakäijate ja jalgratturite tuvastamisega, veeremi stabiilsuskontrollisüsteem (Roll Stability Control) ja teelt kõrvalekaldumise vältimise abi (Evasive Avoidance Assist). Need süsteemid aitavad vähendada õnnetuste ohtu, muutes sõidu turvalisemaks.
Kokkupõrke hoiatussüsteem (Pre-Collision Assist) tuvastab võimalikud kokkupõrked teiste sõidukite, jalakäijate ja jalgratturitega ning aitab neid vältida või vähendada õnnetuse raskusastet sõltuvalt kiirusest, teeoludest ja eesoleva sõiduki liikumisest. Kui tuvastatakse võimalik kokkupõrge, saab juht visuaalse ja helilise hoiatuse. Kui juht ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt pidureid.
Veeremi stabiilsuskontrollisüsteem (Roll Stability Control) tuvastab, kui kui esineb ohte, mis võivad põhjustada sõiduki ümbermineku. Sellisel juhul pidurdatakse üksikuid rattaid eraldi ja reguleeritakse gaasipedaali, et saavutada sõiduki üle uuesti kontroll.
Kurvikontroll (Cornering Control) säilitab kurvides täieliku kontrolli sõiduki üle. Kui süsteem tuvastab alajuhitavuse ja tunnetab, et sõiduk võib teelt kõrvale kalduda, vähendab see esmalt mootori pöördemomenti ja seejärel rakendab pidureid, et aidata juhil kiirust vähendada.
Kokkupõrkejärgne abi (Post-Collision Assist) vähendab õnnetusjuhtumi korral edasiste kokkupõrgete võimalust, pidurdades sõiduki automaatselt – näiteks takistab sõiduki kaldumist vastassuunavööndisse või kokkupõrget teiste liiklejatega.
Õnnetuse korral käivitatakse e-Call (hädaabikõne) ja edastatakse häirekeskusele olulised andmed – näiteks õnnetuse toimumise aeg ja õnnetuspaiga täpsed koordinaadid. Lisaks luuakse kõneühendus sõiduki ja häirekeskuse vahel. Hädaabikõne saab käivitada sõidukis asuva lüliti abil ka käsitsi. Ühenduse loomiseks kasutatakse sõidukisse püsivalt paigaldatud SIM-kaarti, seega ei ole vaja oma mobiiltelefoni integreerida. Lisaks saab FordPassi rakenduse kaudu võtta ühendust Ford Assistance Mobility Service’iga ja jälgida oma nutitelefonis abi saabumist reaalajas.
See süsteem kindlustab reisijate ohutuse kõikidel istekohtadel. Kui sõitja ei ole turvavööga kinnitatud, hoiatab süsteem nii helisignaaliga kui visuaalselt.
Sõiduki lukustamisel aktiveerub automaatselt SecuriAlert alarm. Niipea, kui keegi üritab sõidukisse sisse tungida või kui sõidukit üritatakse liigutada, käivitub valjuhäälne häire ning FordPass rakendus saadab häire käivitumisest koheselt teate nutitelefoni. Aktiveeritud alarm kasutab andureid, et teha kindlaks, kui keegi üritab sõidukisse siseneda. Ka sõiduki ukse võtmega avamise kohta saadetakse teade, sest kurjategijad võivad kasutada kloonitud või varastatud võtit.
Õige õhurõhk rehvides säästab kütust ja vähendab rehvide kulumist.
Teise ja kolmanda istmerea välimiste istmete ISOFIX-kinnituste abil saab lasteistmeid usaldusväärselt ja lihtsalt kinnitada.
Ford Explorer pistikhübriidile on antud viietärniline Euro NCAPi ohutushinnang, mis tõestab, et tegemist on äärmiselt turvalise sõidukiga.