Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
Hind alates 32 900 €
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Ford Exploreri pistikhübriid annab mugavusele täiesti uue tähenduse. See ei tähenda mitte ainult ruumikat interjööri, vaid ka tervet rida uuenduslikke tehnoloogiaid, mis muudavad sõidud veelgi nauditavamaks. Tänu seitsmele erinevale sõidurežiimile ja intelligentsele nelikveole saab Ford Explorer hakkama kõigis teeoludes. Intelligentne püsikiiruse hoidmise süsteem (Intelligent Cruise Control), mis hõlmab ka liiklusummiku abisüsteemi (Traffic Jam Assist) koos Stop&Go funktsiooniga, on asendamatu nii pikkadel sõitudel kui tihedas linnaliikluses.
Ford Exploreri täiustatud pistikhübriidtehnoloogia ühendab elektrimootori ja võimsa 3,0-liitrise EcoBoost bensiinimootori, sobides ideaalselt nii linnasõiduks kui ka keeruliseks maastikusõiduks kombineeritud võimsusega 336 kW (457 hj) ning madala kütusekulu ja CO2-heitmekogusega. Valikus on neli elektrilist sõidurežiimi: elektrimootor (EV Now), bensiinimootor (EV Later), mõlema režiimi kombinatsioon (EV Auto) ning alternatiivina saab bensiinimootorit kasutada ka liitiumioonaku laadimiseks (EV Recharge). See võimaldab vastavalt teeoludele võimsust kohandada ning sõita linnas puhtalt, vaikselt ja mugavalt.
FordPassi rakendus ühendab juhi sujuvalt oma Ford Exploreriga ja toetab intuitiivselt sõiduelamust. Näiteks saab nutitelefonist vaadata sõiduki asukohta või auto avada ja lukustada kaugjuhtimise teel. Pistikhübriidi omanik saab kasutada paljusid kasulikke funktsioone, näiteks laadimisseadete ja laadimisseisundi kontrollimist. Liiklusteave kuvatakse reaalajas navigatsioonisüsteemis ja see aitab rahulikult ja muretult sihtkohta jõuda. Lisaks saab otse oma nutitelefoni olulist teavet sõiduki seisukorra või hoiatusteadete kohta.
Haagise stabiliseerimissüsteem tuvastab õõtsumise ja pidurdab, kuni haagis liigub uuesti sujuvalt. Selleks vähendab süsteem mootori pöördemomenti ja pidurdab aeglaselt rattaid, muutes haagisega sõidu kontrollitavamaks ja ohutumaks.
Ford Explorer pistikhübriidis tunnevad end luksuslikult ja mugavalt kuni seitse reisijat. Teise rea istmed on pikisuunas reguleeritavad ning liiguvad ettepoole, et võimaldada hõlpsat juurdepääsu kolmandale reale. Ka kolmandas istmereas on palju ruumi ja selle saab vajaduse korral nupuvajutusega kokku klappida.