Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
TULEKUL
Hind alates 32 900 €
TULEKUL
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Info-Auto Fordi müügijuht Raiko Vaher räägib Fordi täiesti uuest sportlikust krossoverist. Ford Puma on ajakirja WhatCar? aasta auto 2020 ja ajakirja AutoBild poolt väljaanatava Kuldse Rooliratta – Das Goldene Lenkrad – auhinna laureaat väikeste maasturite klassis aastal 2020.
Esimene tuli 2008. aastal, teine 2013. Kolmanda põlve Ford Kugal on värske kerge disain ja ikka head sõiduomadused.
Maailma juhtiv kaubikutootja Ford esitles 12. novembril 2020 uut E-Transitit – nutikat tööhobust, mis pakub omanikele täiselektrilise ajami, tarkvaralahenduste, teenuste ja Pro Power Onboardiga veelgi suuremat produktiivsust.
Uue Ford Kuga hoogne disain ei peta, tegemist ongi ühe paremate sõiduomadustega linnadžiibiga.
Puma näol on tegu Ford Fiesta najal loodud linnamaasturi laadse luukpäraga, mille trumpideks on suur pakiruum, hea juhitavus ja käepärane interjöör. Uustulnukas saab viieks aastaks tasuta kaasa telefonirakenduse Ford Pass Connect, mis võimaldab uksi eemalt avada/sulgeda, tuvastada auto asukohta, jälgida vajalike vedelike taset ja jagada võrguteenuseid kuni kümnele seadmele.
Ford Rangeri kõige rajum versioon ei hooli sellest, kas rataste all on veel mingisugunegi tee või enam mitte - Raptor sõidab kõikjal väga kiiresti. Kapoti all on macho-pikapi kohta kohatult tilluke diiselmootor, aga selle päästab häbist maailmarekordiline automaatkast.
Eelmist Puma nime kandnud Fordi toodeti aastatel 1997-2001, neljameetrine Fiestal põhinenud kupee ei olnud kuigi praktiline, aga sellega oli see-eest tõeliselt lõbus sõita. Mitte küll ülivõimas, kõige ägedam tava-Puma mootor tegi 125 hobujõudu, aga üsna kerge, ergas ja vilgas.
Järgnevale loole aitab kindlasti kõvasti kaalu lisada fakt, et ma olen elus sõitnud korralikumalt täpselt kolme kastika ehk pikapiga – RAM 1500, Toyota Hilux ja Ford (Ranger) Raptor. Aga mitte kvantiteet, vaid kvaliteet loeb, eks.
Ford F-150 Raptor on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ehitas Ford Performance valmis veidi väiksema beebi-Raptori ehk Ford Rangeril baseeruva Ranger Raptori.
Kõlab uskumatuna, aga uus Ford Puma jõudis Eestisse ning juba esmaspäeval võib selles asjus võtta ühendust Fordi esindusega. Auto saab kätte kontaktivabalt. Arteril õnnestus proovisõit varem ära teha.
Ford Puma pole kiskja, vaid pigem nunnu loom, keda trenditeadlikud autoostjad soovivad kodustada.
Konkursi üldvõidu võttis Ford Puma, mis võitis ka väiksemate linnamaasturite arvestuses. Žürii hinnangul on Pumaga lõbus sõita, see on oma suuruse kohta tähelepanuväärselt ruumikas ja lisaks avaldas tavaliikluses muljet nn poolhübriidide väike kütusekulu. Ford Puma peaks jõudma Eestisse aprilli lõpus.
Ford Transit ja Tourneo Custom pistikhübriidid on mõlemad kui Londoni rätsepasalongist välja astunud: need on loodud suurlinnade vajadusi silmas pidades. Rootsis käis autosid proovisõidutamas Uku Tampere.
Sinisest ovaalkabinetist on uudiseid. Põhjalik vedrustuse uuendus ning ta-daa, Ford Rangerist sai kiire maastikukastikas Raptor.
Uuendatud Ford Rangerit pakutakse nüüd kaheliitriste diiselmootoritega, mis saadaval kolmes võimsuses (130, 170 ja 213 hj). Lisaks kuuekäigulistele manuaalkäigukastidele on luksuslikumatel versioonidel ette näidata kümnekäiguline “automaat”, mis pärineb mudeli F-150 arsenalist.
Ford GT vanaisa sündis soovist siniverelistele sportautodele koht kätte näidata - ja kolme aasta eest ilmavalgust näinud uusversioon sai sellega uuesti hakkama. Proovisõit säärase haruldusega paneb vägisi uskuma, et imed on siiski olemas.
Ford GT-s kohtub sportauto jõhker otsekohesus sõidutunnetuse peenemate nüanssidega viisil, kus üks ei pääse teist üle mängima.
Ford on valmis saanud elustiiliautoga, mis ei ole kusagilt otsast elustiiliauto. Kõige paremas mõttes.
Paar aastat tagasi proovisime äsja Euroopasse jõudnud Ford EcoSporti ja toona ta meile väga head muljet ei jätnud. Nüüd on meil proovimiseks aga uuendatud EcoSport, mis on saanud ka juurde ST-Line paketi.
Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Fordi sõnul nüüd parem kui kunagi varem.
Eestis, Soomes, Lätis, Leedus ja veel väga paljudes kohtades valitakse parasjagu aasta autot. Meie autor Margus Värton on oma favoriidi valinud, käis sellega Nice’is sõitmas ning põhjendab, miks ta tänavu fookust Ford Focusel hoiab.
Harilik Ford Fiesta tõsikurvilisel teel tuletab meelde, et autosõidugurmaanlus on õnnelike tõbi, mida tuleb nautida.
Fordi müügijuht Raiko Vaher räägib Allan Muugile uue Ford Focuse innovatiivsest tehnikast.
Fordi müügijuht Raiko Vaher annab võttegrupile ülevaate uue Ford Focuse innovatiivsest tehnikast ja suurepärastest sõiduomadustest.