Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
TULEKUL
Hind alates 32 900 €
TULEKUL
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Neljanda põlvkonna Ford Focus teeb oma Eesti-debüüdi eelseisval Tartu Motoshow’l. Kui Kölni eelesitlusel hirmutati meid peaaegu isesõitva autoga, siis suvel Nice’is tehtud proovisõidu põhjal saab kergendatult öelda, et nii juhikeskset autot suudavad tänapäeval ehitada vähesed.
Neljanda põlvkonna Ford Focus on igast küljest hea, et saab muutuda isegi veidi kahtlustavaks - jah-jah, Ford... Muidugi muidugi... Aga ütle ausalt, kus siin see konks on?
Ford Focuse näol on tegemist väga tugeva konkurendiga väiksemas keskklassis. Palju rohkem ruumi kui vanasti, kõvasti uut tehnoloogiat ja vana hea sõidurõõm on ka alles. Ahjaa, kena on ka. Mis veel vaja?
Here is brand new sports car in superminis class - Ford Fiesta ST!
Kolmas Ford Fiesta ST, mis eelkäijast suurem, mugavam ja kiirem auto. Autot saab tellida juba täna, täpne hinnakiri ilmub kodulehele augusti keskel ja esimesed autod peaksid olema kohal oktoobri lõpus või novembri alguses.
Teatepulga edasi andmiseks tuli läbida 1380 km. Selle sisse jäi 12 km, mille pärast sai kogu teekond üldse ette võetud. Kas kõik oli seda väärt? Kui teatepulga osas on Ford Fiesta ST, tuleb vastus pikemalt mõtlemata – jah!
Kuigi sellised bussid pakuvad paljuski sarnaseid omadusi tänapäeval ülipopulaarsetele linnamaasturitele, on nad siiski millegipärast veidi tagaplaanile jäänud, leides kasutust peamiselt rendifirmades ja tööbussidena.
Ford Fiesta on viimased 40 aastat olnud brittide absoluutne lemmikauto, püsides aastaid vankumatult müügitabelite tipus. Kaheksanda põlvkonna Fiesta on juba tõestanud, et edulugu jätkub, ja mitte ainult Suurbritannias. Põhjusi üldiseks hitiks saamisel on rohkem kui mitu.
Ford Mustangi praegune põlvkond on jõudnud keskikka ning 2018. aasta värskendus toob kaasa nii mõndagi toredat. Kas eelmise Mustangi vead on kõrvaldatud, või eksleb kuulus poni hoopis uuesti oma juurtest kaugemale? Sõitsin Nice’i ja uurisin välja.
Uus Volkswagen Crafter paneb rinna kokku vanade tegijate Citroën Jumperi, Ford Transiti ja Renault Masteriga. Kuna mitmest tehakse ka teist marki sõsarversioone, on nelja kaubiku asemel võitu püüdmas piltlikult öeldes kaheksa.
Mõne aasta eest viiekümneseks saanud Ford Mustang on heas vormis. Vaieldamatu kultusauto läbis noorenduskuuri ja sai pardale mõned uued vidinad.
Värske Ford Fiesta on igati kobe sõiduriist. Kindlasti mitte odavaim omasuguste seas, aga korralikult tehtud ja endiselt kõigile eeskujuks, kui jutuks tuleb juhitavus ja sõidumõnu.
Moodsam kabiin, parem varustus, sportversioon – Ford tahab, et Transit Custom püsiks edaspidigi tonniste kaubikute turu liidrina.
Tal ei ole 1001 värvivalikut ega kosmilist kujustust, ometi tahab ta visalt kinnitada kanda klassis, kus välimus on argument. Oma eelmise kehastusega võrreldes on Ford EcoSport kindlalt kõva edasiminek igas mõttes.
Uus Ford Ecosport sai aluseks eurooplase maitse- ja sõidueelistused. Kas pisikese linnadžiibi kolmanda põlvkonnaga pandi täkkesse?
Uus Ford Fiesta on lõbusam sõita kui kunagi varem. Kuid vähe sellest. Esimest korda saab proovida Fordi uut luksusbrändi, mis kannab nime Vignale.