Tehnoloogiad

Alustades Teie abistamisest rasketes teeoludes ning lõpetades naudinguga, mida tunnete selle rooli taga – uus Galaxy on loodud selleks, et iga sõit kulgeks … muretult.

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus Galaxy on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. Kuna tegu on intelligentse tehnoloogiaga, oskab see suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt nii palju jõudu, kui see hetkel vajab, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ja ühtlasi ka väiksema kütusekulu.

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Tilluke ja tagasihoidlik kaamera sõiduki esiotsal saadab Teie auto 8-tollisele puutetundlikule ekraanile 180-kraadise mitmeosalise vaate kõigest, mis on auto ees – nii näete kohe, kui küljelt läheneb mõni sõiduk, jalgratas või jalakäija. See valikvarustusena pakutav uus tehnoloogia on lausa hindamatu juhul, kui sõidate välja kitsalt parkimiskohalt või sooritate pööret tiheda liiklusega tänavale ristmikul, kus vaade külgsuunas on piiratud.

Muretu parkimine ja väljasõit

Muretu parkimine ja väljasõit

Uudne iseparkimissüsteem, mis kasutab kombinatsiooni mitmest erinevast tehnoloogiast, ei piirdu vaid auto roolimisega teega paralleelsele parkimiskohale. Parkimiskohalt väljumise abisüsteem aitab Teil sealt ka välja sõita. Sõidusuunaga risti parkimise abisüsteem teeb kindlaks, kas kahe auto vahel on parkimiseks piisavalt ruumi ning tagurdab siis auto Teie eest ise leitud kohale. Ja kui auto kõrval peaks olema mingeid takistusi, hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem.

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib oma tööd vastavalt sõidutingimustele ja kiirusele automaatselt ise. Väikestel kiirustel paneb süsteem rooli liikuma kergemini, lihtsustades autoga manööverdamist. Suurtel kiirustel, kui auto üle on vaja kindlamat kontrolli, muutub rooli keeramine raskemaks. EPAS-roolivõimendisüsteem on nüüd varustatud ka sõidusuuna kontrollfunktsiooniga, mis arvestab külgtuule ja muude sõidutingimuste mõjuga, ning aktiivse värinaneutralisaatoriga, mis vähendab rooli ebasoovitavat vibreerimist.

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Lihtsam paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Eesrindlik vedrustus parandab sõiduomadusi ja juhitavust

Eesrindlik vedrustus parandab sõiduomadusi ja juhitavust

Uus eesrindlik mitmikhoobvedrustus taga koos täiustatud McPhersoni küünaldega ees võimaldab paremini kontrollida iga ratast, parandades tuntavalt sõidukvaliteeti. Tulemuseks on ülihea reageerimine ja suurepärane juhitavus kõikides teeoludes.

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Kiirushoidik, mis hoiab automaatselt pikivahet

Isekohanduva kiirushoidiku tehnoloogia laseb Teil valida sõitmiseks soovitud püsikiiruse ja hoiab seda siis automaatselt ise. Kui süsteemi radarandur tuvastab ees teise sõiduki, vähendab kiirushoidik sõidukiirust just nii palju, et Teie poolt kindlaks määratud pikivahe säiliks. Niipea, kui tee Teie ees on taas vaba, kiirendab süsteem uuesti valitud püsikiiruseni.

EcoBoost: kompromissitu võimsus ja säästlikkus

EcoBoost: kompromissitu võimsus ja säästlikkus

Jõuallikate valikusse kuulub kaks EcoBoost-bensiinimootorit, milles on kõrgtasemel suutlikkuse ja ökonoomsuse saavutamiseks kasutatud kütuse otsesissepirtse ja turbolaaduri kombinatsiooni. Uus 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor, mis täiendab nüüdsest Fordi revolutsioonilist EcoBoost-mootorisarja, paistab oma 160-hobujõulise võimsuse juures silma madala heitmetaseme ja väikese kütusekuluga – 6,5 l/100 km. 2,0-liitrisel EcoBoost-mootoril on võimsust aga lausa 240 hj. Lisaks annab spetsiaalselt häälestatud Sound Symposer-heliseade Teile võimaluse nautida selle jõulist mürinat ka salongis, kui veidi raskema jalaga gaasipedaali vajutate.

Valik erinevaid diiselmootoreid

Valik erinevaid diiselmootoreid

Eelistate diiselmootorit? Eesrindlik 2,0-liitrine TDCi-mootor pakub Teile valikut nelja erineva võimsuse vahel: 120 hj, 150 hj, 180 hj ja kaksikturboga 210 hj. Neis kõigis on kasutatud uusimat tehnoloogiat, mis suurendab võimsust ja pöördemomenti, vähendades samal ajal kütusekulu ja heitmeid.

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad, mida tavaliselt võib kohata kallites sportautodes, on saadaval nii koos kuuekäigulise automaat- kui ka PowerShift-käigukastiga. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob sujuva ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Nutikas infosüsteem aitab säästlikumalt sõita

Nutikas infosüsteem aitab säästlikumalt sõita

Fordi uuenduslik autojuhi teavitussüsteem – Ford EcoMode – hindab pidevalt Teie sõidustiili mõju auto kütusekulule. Süsteem analüüsib Teie sõidukiirust, käiguvahetusi, pidurdamist ja seda, kui sujuvalt Te autoga liigute, ning lisaks ka lühikeste ja pikkade sõitude arvu. Kõige selle põhjal annab nutikas tarkvara Teile nõu, kuidas veelgi säästlikumalt sõita.

Kolm erinevat kuuekäigulist käigukasti

Kolm erinevat kuuekäigulist käigukasti

Uue Galaxy puhul saate teha valiku kolme erineva käigukasti vahel. 6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning vahetab käike sujuvalt ja täpselt. 6-käiguline automaatkäigukast on samuti mõeldud suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning selle hoolikalt häälestatud käiguvahetuspunktid tagavad maksimaalse võimsuse ja efektiivsuse. Lisaks on valikus ka nelikvedu ja 6-käiguline Fordi PowerShift-käigukast.

Tõhusam meetod aku laadimiseks

Tõhusam meetod aku laadimiseks

Erinevalt traditsioonilistest süsteemidest laeb intelligentne regeneratiivlaadimise süsteem akut vaid siis, kui see seda vajab, ning – kui vähegi võimalik – väldib laadimist siis, kui Te parajasti kiirendamiseks gaasipedaali vajutate. See aitab säästa kütust ja vähendada kahjulikke heitmeid.

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti kiirema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu Teie eest ise, laskmata autol hetkekski jõudu kaotada. PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused teevad sõidu ühtlasemaks ning vähendavad tavalise automaatkäigukastiga võrreldes kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Väiksem kütusekulu Auto-Start-Stop-süsteemiga

Kui olete peatunud näiteks valgusfoori ees või seisate liiklusummikus, oskab see tehnoloogia mootori automaatselt välja lülitada, jätkates sellegipoolest kõikide vajalike seadmete – nt esitulede, kliimaseadme, raadio ja Fordi SYNC-süsteemi – varustamist toitevooluga. Kui olete taas liikumiseks valmis, vajutage lihtsalt siduripedaali ja pange esimene käik sisse (käsikäigukasti puhul) või vajutage gaasipedaali (automaatkäigukasti puhul) ning mootor hakkab automaatselt uuesti tööle. Auto-Start-Stop-süsteemist on eriti palju kasu linnaliikluses, kus see võib kütusekulu vähendada koguni kuni 10% (linnasõidutsükli puhul).

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Intelligentne kiiruspiirik on loodud sõidukiiruse paremaks kontrollimiseks, võimaldades Teil suunata kogu tähelepanu teeoludele. Kui liiklusmärkide tuvastussüsteem on sisse lülitatud, teeb see oma kaamera abil kõigepealt kindlaks hetkel kehtiva kiirusepiirangu. Seejärel suurendab või vähendab intelligentne kiiruspiirik automaatselt Teie poolt sisestatud maksimumkiirust vastavalt kehtivale piirkiirusele.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Valige ideaalne temperatuur

Valige ideaalne temperatuur

Võimas kütte-, ventilatsiooni- ja konditsioneerisüsteem (HVAC) hoiab Teid mõnusalt soojas või ergutavalt jahedas. Kahetsooniline kliimaseade võimaldab reguleerida temperatuuri juhi ja eesmise kaassõitja poolel eraldi. Lisades aga varustusse täiendava HVAC-abisüsteemi, saavad meelepärase temperatuuri valida ka need kaassõitjad, kes istuvad teisel ja kolmandal istmereal.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja uus Galaxy tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. Nii säästab see Teid tülikast võtme otsimisest, kui käed on muid asju täis.

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Tänu MyKey-võtmele pole auto laenamise pärast vaja muret tunda

Fordi MyKey-tehnoloogia laseb Teil kindlaks määrata nt suurima kiiruse ja helisüsteemi maksimaalse helitugevuse ning lülitada sisse meeldetuletuse turvavöö kinnitamiseks. See nutikas lahendus annab Teile meelerahu, kui Teie autot kasutab parajasti mõni Teie sõber või pereliige, sest saate ise programmeerida just need piirangud, mida soovite laenatava võtme kasutaja jaoks kehtestada. Piiranguteta peavõtme saate jätta enda kätte. Soovi korral saate mõlemat tüüpi võtmeid ka juurde osta.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades lahti kinnikülmunud klaasipuhastid. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Fordi SYNC 2-süsteem. Eesrindlik vabakäetehnoloogia ja puuteekraan

Fordi SYNC 2-süsteem. Eesrindlik vabakäetehnoloogia ja puuteekraan

Fordi uue põlvkonna SYNC 2-süsteem laseb Teil ühendada oma mobiiltelefoni ja MP3-mängija juhtmeid kasutamata. Saate panna mängima muusika ning kasutada telefoni, navi- ja kliimaseadet lihtsate intuitiivsete häälkäsklustega või 8-tollise puutetundliku värviekraani vahendusel. Kuid see pole veel kõik. Fordi SYNC 2-süsteem näitab Teile kohalike restoranide nimekirja kohe, kui ütlete, et kõht on tühi – “I’m hungry” – ning pakub sobiva söögikoha valimise ja kohtade broneerimise lihtsustamiseks ligipääsu Michelini teatmikule. Wi-Fi-levialas on USB-modemi abil olemas ligipääs ka internetti. Lisaks on süsteem varustatud Fordi hädaabifunktsiooniga, mis oskab avarii korral automaatselt kohalikku häirekeskusse helistada.

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

Fordi eksimiskindel tankimissüsteem Easy-Fuel

See süsteem teeb vale tüüpi kütuse tankimise praktiliselt võimatuks, sest vale tankimispüstol lihtsalt ei lähe täiteavasse. Ja kuna Easy-Fuel on korgita tankimissüsteem, pole Teil enam kunagi vaja määrdunud kütusepaagi korki puutuda.

Kvaliteetne loomutruu heli

Kvaliteetne loomutruu heli

Fordi SYNC 2-süsteemiga tuleb standardvarustusena kaasa üheksa kõlariga helisüsteem, mis täidab auto erakordselt selge heliga. Valikvarustusena on saadaval ka DAB-raadioga Premium-süsteem, mis pakub oma 12 Sony kõlari kaudu veelgi kõrgemal tasemel muusikaelamusi.

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

Mitu turvasüsteemi rakenduvad üheskoos sekundi murdosaga

Eesrindlik intelligentne turvasüsteem (IPS) koordineerib mitme erineva turvatehnoloogia koostööd, et pakkuda Teile ja kõikidele Teie kaassõitjatele maksimaalset kaitset. Ning koos uue Galaxy jäiga kerekarkassiga, mis neelab tõhusalt löögijõude, kaitsevad Teid ka eesrindliku ehitusega istmed ja edumeelne turvavööde tehnoloogia, et vähendada vigastuste ohtu liiklusõnnetuse korral veelgi.

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Jalakäija tuvastustehnoloogiaga kokkupõrke ennetussüsteem jälgib teed auto ees ning märkab eespool olevaid sõidukeid ja jalakäijaid, sh ka neid, kes võivad tee servalt autole ette astuda. Tuvastades kokkupõrkeohu, annab süsteem Teile hoiatusega märku. Kui Te hoiatusele ei reageeri, pidurdab süsteem Teie eest automaatselt ise. See uus tehnoloogia on välja töötatud liiklusõnnetuste leevendamiseks ja võimalusel nende täielikuks vältimiseks ning see töötab kiirustel kuni 80 km/h.

Täiendav abiline tagurdamisel

Täiendav abiline tagurdamisel

Veel üks uudne tehnoloogia: kui juht tagurdab välja kohalt, kus nähtavus külgsuunas on piiratud, tuvastab see lähenevad sõidukid ning annab siis helisignaali ja küljepeeglis süttiva hoiatustulega ohust märku.

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad dünaamilised LED-esituled tekitavad täpselt õige kujuga erevalge valgusvihu, mida reguleeritakse vastavalt erinevatele tee- ja sõiduoludele automaatselt. Esilaternates on olemas ka päevatuled, traditsioonilised vilkuvad suunatuled on aga asendatud LED-valgustriipudega, mis süttivad kordamööda üksteise järel, olles hästi nähtavad kõikidele kaasliiklejatele. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, et teisi juhte mitte pimestada. Ning tänu oskusele vastavalt rooli liikumisele tee suunda järgida parandavad uued esituled nähtavust ka kurvides ja pööretel.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast hoiatust. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerealistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi aitab Teie sõidukil avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Selle tööd juhib automaatselt elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem, mis tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja.

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Eesrindlik turvapatjade süsteem

Optimeeritud juhi esiturvapadi kaitseb paremini rindkeret ning põlvede turvapadi aitab kaitsta juhi jalgu. Esiistmete spetsiaalse kujuga külgturvapadjad tagavad tõhusama kaitse vaagnapiirkonnale ja ülakehale, pikad turvakardinad on aga loodud lisakaitse pakkumiseks kõigil kolmel istmereal. Uued külgturvapadjad on nüüd saadaval ka teise istmerea äärmiste istmete jaoks. Lisaks aitavad neil istmetel sõitjaid esikokkupõrke korral kaitsta ka eelpingutite ja koormuse piirajatega turvavööd, mis aeglustavad istujate ettepoole liikumist senisest tõhusamalt. Ja tänu standardvarustusse kuuluvale kinnitamata turvavööde hoiatussüsteemile näete kohe, kas kõik kaassõitjad on ikka oma turvavööd korralikult kinnitanud.

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või vajadusel häirekeskuse töötajaga rääkida. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Tänu radaranduritele, mis jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie auto mõlemal küljel, aitab pimeala teavitussüsteem (BLIS) Teil ohutumalt sõidurida vahetada. Kui andurid tuvastavad sõiduki, mida Teie ei näe, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

ISOFIX-kinnituspunktid, mille külge saab paigaldada lapse turvatooli, on olemas teise istmerea istmetel.

Alarmsüsteem kaitseb

Alarmsüsteem kaitseb

Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem lülitab end automaatselt valveseisundisse, kui auto on topeltlukustusega lukustatud. Kui keegi on seejärel autosse sisse murdnud, auto on üles tõstetud või liikumisandurid on sõiduki sees liikumise tuvastanud, annab süsteem sellest valju alarmsignaaliga märku.