Tehnoloogiad

Seitsmekohaline sportlik mahtuniversaal – kordumatu välisilme ja esmaklassilised sõiduomadused, millele ei leidu võrdset.

Intelligentsed tehnoloogiad ja tänapäevane kujundus, täpne juhitavus ja sooritusvõime, mis hoolitseb põnevate sõiduelamuste eest: kõik see eristab uut S-MAXi paljudest teistest.

Paindlikkus, praktilisus ja ökonoomsus on siia sisse ehitatud. Ning koos mitmete tähelepanuväärsete tehnoloogiatega on see üks kõige nutikamaid seitsmekohalisi sõidukeid üldse.

Elate aktiivset elu? Siin on auto, mis on selleks loodud.

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Usaldusväärne muutuvates sõiduoludes

Uus S-MAX on saadaval koos intelligentse nelikveosüsteemiga (AWD), mis suudab hinnata, milline peab olema haardumine, tasakaal kurvides ja reageerimine märjal, kuival või jäisel teekattel ning muutuval pinnasel. See tehnoloogia suudab suunata mootorijõudu vastavalt vajadusele kas esi- või tagateljele. Kandes igale rattale üle täpselt vajaliku koguse jõudu, tagab see süsteem ülihea juhitavuse ning aitab säästa kütust lihtsamates teeoludes.

Nutikas istmesüsteem tagab erakordse paindlikkuse

Nutikas istmesüsteem tagab erakordse paindlikkuse

Hästi läbi mõeldud istmesüsteem mahutab mugavalt ära kuni seitse inimest. Kui aga teise ja kolmanda istmerea istmeid ükshaaval kokku klappida, saab tekitada autosse mitmeid erinevaid ruumilahendusi nii istumiseks kui ka suurema koguse pagasi mahutamiseks. Teise ja kolmanda istmerea istmete kokkuklappimine käib ühe lihtsa nupuvajutusega, et saaksite oma spordivarustuse või suurte tööriistade jaoks kiiresti lisaruumi tekitada.

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Roolivõimendi, mis reageerib igale olukorrale

Elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS) reguleerib oma tööd vastavalt sõidutingimustele ja kiirusele automaatselt ise. Väikestel kiirustel paneb süsteem rooli liikuma kergemini, lihtsustades autoga manööverdamist. Suurtel kiirustel, kui auto üle on vaja kindlamat kontrolli, muutub rooli keeramine raskemaks. EPAS-roolivõimendisüsteem on nüüd varustatud ka suuna kontrollfunktsiooniga, mis arvestab külgtuule ja muude sõidutingimuste mõjuga, ning aktiivse värinaneutralisaatoriga, mis vähendab rooli ebasoovitavat vibreerimist.

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Näeb, mis on tulemas – mõlemalt küljelt

Tilluke kaamera uue S-MAXi esiotsal saadab auto infoekraanile 180-kraadise mitmeosalise vaate kõigest, mis on auto ees – nii näete kohe, kui küljelt läheneb mõni sõiduk, jalgratas või jalakäija. See valikvarustusena pakutav uus tehnoloogia on hindamatu, kui sõidate välja kitsalt parkimiskohalt või sooritate pööret tiheda liiklusega tänavale piiratud vaateväljaga ristmikul.

Muretu parkimine ja väljasõit

Muretu parkimine ja väljasõit

Uudne iseparkimissüsteem, mis kasutab kombinatsiooni mitmest erinevast tehnoloogiast, ei piirdu vaid auto roolimisega teega paralleelsele parkimiskohale. Parkimiskohalt väljumise abisüsteem (POA) aitab Teil sealt ka välja sõita. Sõidusuunaga risti parkimise abisüsteem (PPA) teeb kindlaks, kas kahe auto vahel on parkimiseks piisavalt ruumi ning tagurdab siis auto Teie eest ise leitud kohale. Ja kui auto kõrval peaks olema mingeid takistusi, hoiatab Teid külgparkimisabi süsteem (SPA).

Tagurdamine on lihtne, sest näete selja taha

Tagurdamine on lihtne, sest näete selja taha

Tänavapostid, teepiirded, madalad müürid… Tahavaatekaamera (valikvarustus) näitab Teile armatuurlaua keskele paigaldatud ekraanil kõike, mis jääb auto taha. Kaamera hakkab automaatselt tööle kohe, kui panete sisse tagasikäigu. Süsteem näitab ka virtuaalseid abijooni, mille järgi õnnestub auto ära parkida isegi kõige väiksemale parkimiskohale.

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Eesrindlik juhiabisüsteem aitab Teil oma sõidureas püsida

Kasutades ette suunatud kaamerat, märkab sõidureast väljumise hoiatussüsteem kohe, kui Teie auto hakkab kogemata oma sõidureast välja kalduma. Sel juhul paneb süsteem Teie hoiatamiseks rooli kergelt vibreerima ja näitab ekraanil asjakohast hoiatust. Kui Te seejärel ei reageeri või olete liiga aeglane, aitab sõidureas püsimise abisüsteem Teil rooli keerata, et auto turvaliselt tagasi oma sõiduritta juhtida. Kuna see tehnoloogia on ette nähtud kasutamiseks mitmerealistel maanteedel (nt kiirteedel), siis lülitub see kiirustel alla 65 km/h automaatselt välja. Soovi korral saab süsteemi välja lülitada ka käsitsi.

Käigukastide valik

Käigukastide valik

Uue S-MAXi jaoks on valikus kolm erinevat käigukasti. 6-käiguline käsikäigukast on valmis suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning vahetab käike sujuvalt ja täpselt. 6-käiguline automaatkäigukast on samuti mõeldud suurte pöördemomentide ülekandmiseks ning selle hoolikalt häälestatud käiguvahetuspunktid tagavad maksimaalse võimsuse ja efektiivsuse. Lisaks on valikus ka nelikvedu ja 6-käiguline Fordi PowerShift-käigukast.

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast: kiire ja säästab kütust

Fordi PowerShift-käigukast ühendab automaatkäigukasti mugavuse käsikäigukasti kiirema reageerimisega. See eesrindlik kuuekäiguline käigukast valib sobivaima järgmise käigu Teie eest ise, laskmata autol hetkekski jõudu kaotada. PowerShifti välkkiired ja sujuvad käiguvahetused teevad sõidu ühtlasemaks ning vähendavad tavalise automaatkäigukastiga võrreldes kütusekulu ja CO2-heitmeid.

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Käiguvalitsad roolil: kiire käiguvahetus automaatkäigukastiga

Roolile paigaldatud käiguvalitsad, mida tavaliselt võib kohata kallites sportautodes, kuuluvad koos kuuekäigulise automaat- või PowerShift-käigukastiga nüüd standardvarustusse. See rallisõidust inspireeritud tehnoloogia toob sujuva ja lihtsa käiguvahetuse otse Teie sõrmeulatusse. Ning tänu sellele, et käiguvalitsad asuvad roolil, õnnestub käiguvahetus hõlpsalt ka kurvides.

Eesrindlik vedrustus tagab suurepärase sõidu ja juhitavuse

Eesrindlik vedrustus tagab suurepärase sõidu ja juhitavuse

Uus edumeelne mitmikhoobvedrustus taga koos täiustatud McPhersoni küünaldega ees võimaldab paremini kontrollida iga ratast, parandades sõidukvaliteeti ja muutes auto ülihästi reageerivaks ja juhitavaks.

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Panoraamkatus toob salongi valgust ja avarustunnet

Vaid üks nupuvajutus ja elektrooniliselt juhitav päikesevari liugub mitteavatava klaasist panoraamkatuse eest ära, lastes loomulikul valgusel salongi voolata. Samal ajal hoiab päikesekiirgust peegeldav klaas Teid meeldivalt jahedas ning kaitseb kahjuliku UV-kiirguse eest.

Hoiab ideaalset temperatuuri

Hoiab ideaalset temperatuuri

Tahaksite olla mõnusalt soojas või ergutavalt jahedas – võimas kliimaseade täidab Teie soovi. Saadaval on ka kahetsooniline elektrooniline täisautomaatne kliimaseade (DEATC), millega saate valida ühe temperatuuri endale ja teise oma kaassõitjale – nii nagu kumbki soovib.

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Aitab Teil kiiruse ületamist vältida

Intelligentne kiiruspiirik (Intelligent Speed Assist) on loodud sõidukiiruse paremaks kontrollimiseks, võimaldades Teil suunata kogu tähelepanu teeoludele. Kui liiklusmärkide tuvastussüsteem on sisse lülitatud, teeb see oma kaamera abil kõigepealt kindlaks hetkel kehtiva kiirusepiirangu. Seejärel suurendab või vähendab intelligentne kiiruspiirik automaatselt Teie poolt sisestatud maksimumkiirust vastavalt kehtivale piirkiirusele.

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Iseavaneva tagaluugi avamiseks ja sulgemiseks pole käsi vaja

Kui Teil on käed parajasti asju täis ja S-MAX tunneb, et Teie võtmepult on lähedal, peate vaid oma jalga tagumise kaitseraua all viibutama ning tagaluuk läheb ise lahti või kinni.

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Ilma võtmeta on elu lihtsam

Fordi võtmevaba süsteemiga saate oma auto lukustada ja lukust avada võtit taskust või kotist välja võtmata. See süsteem säästab Teid tülikast võtme otsimisest, kui käed on muid asju täis.

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Käivitage oma auto ühe nupuvajutusega

Enam pole Teil vaja võtit süütelukku torgata. Vajutage lihtsalt käivituslülitit, hoides siduripedaali all (või piduripedaali automaatkäigukasti puhul) ja mootor ärkabki ellu.

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

Quickclear teeb esiklaasi kiiresti puhtaks

See praktiline funktsioon aitab Teil külmadel talvehommikutel kiiremini liikvele pääseda. Vaid üks nupuvajutus ja ülipeened kütteniidid esiklaasi sees kuumenevad silmapilkselt, puhastades klaasi udust ja jääst ning sulatades jää klaasipuhastitelt. Süsteem töötab vaid sekunditega, kuigi väljas on miinuskraadid.

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Süsteem, mis aitab kaitsta ka jalakäijaid

Jalakäija tuvastustehnoloogiaga kokkupõrke ennetussüsteem märkab eespool sõiduteel asuvaid suuri objekte ja inimesi, sh ka neid, kes võivad tee servalt autole ette astuda. Tuvastades kokkupõrkeohu, annab süsteem Teile sellest hoiatusega märku. Kui Te hoiatusele ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt tööle pidurid. See uus tehnoloogia on välja töötatud liiklusõnnetuste leevendamiseks ja võimalusel nende täielikuks vältimiseks ning see töötab kiirustel kuni 80 km/h.

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Esituled, mis aitavad näha ümber nurga

Fordi isekohanevad dünaamilised LED-esituled, mis on saadaval valikvarustusena, pole mitte üksnes silmipimestavalt valged, vaid ka targad. Mitmed valgusdioodid üheskoos tekitavad täpselt õige kujuga valgusvihu ning nende tugev ja ere loomulik valgus tagab suurepärase nähtavuse. Varustusse kuuluvad ka päevatuled. Traditsioonilised vilkuvad suunatuled on asendatud LED-valgustriipudega, mis süttivad kordamööda üksteise järel, olles hästi nähtavad kõikidele kaasliiklejatele. Lisaks reguleerivad mittepimestavad kaugtuled automaatselt ise oma valgustugevust, tagades maksimaalse nähtavuse teisi juhte pimestamata. Ja mis eriti kasulik – need uued esituled oskavad vastavalt rooli liikumisele järgida tee suunda, parandades nähtavust kurvides ja pööretel.

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Lisajõud äkkpidurdamisel hädaolukorras

Hädapidurivõimendi (EBA) aitab Teie sõidukil avariiolukorras maksimaalset pidurdusjõudu saavutada. Selle tööd juhib automaatselt ESP-süsteem, mis tuvastab, kui palju olete ise piduripedaali vajutanud, ning suurendab siis automaatselt pidurirõhku, kui seda on vaja.

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Peeglid, mis näevad seda, mida Teie ei näe

Tänu radaranduritele, mis jälgivad pidevalt nn pimedat nurka Teie auto mõlemal küljel, aitab pimeala teavitussüsteem (BLIS) (valikvarustus) Teil ohutumalt sõidurida vahetada. Kui andurid tuvastavad sõiduki, mida Teie ei näe, süttib vastavas küljepeeglis Teie hoiatamiseks oranž hoiatustuli. Pimeala teavitussüsteemi kuulub nüüd ka täiesti uus tehnoloogia – küljehäire süsteem (Cross Traffic Alert).

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteem koos hädaabifunktsiooniga

Fordi SYNC 2-süsteemi üks tähtsamaid omadusi on hädaabifunktsioon*, mis võib avarii korral päästa Teie elu. Selle funktsiooni ülesandeks on liiklusõnnetuse korral Teie eest häirekeskusesse helistada ja kohalikus keeles auto asukoha kohta infot anda. Soovi korral saate ise kõne lõpetada või rääkida häirekeskuse töötajaga, kui see on vajalik. Mis aga kõige tähtsam – süsteem annab Teie kohta elutähtsat teavet, edastades Teie täpsed GPS-koordinaadid ka juhul, kui olete ise teadvuse kaotanud.

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Usaldusväärne ka kõige keerukamates oludes

Uus S-MAX on varustatud elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga (ESP), mille mitmed erinevad tehnoloogiad aitavad Teil kriitilistes olukordades kontrolli auto üle säilitada. Süsteemi andurid tuvastavad igasugused järsud muutused nii roolimisel, pidurdamisel kui ka sõiduki üldises käitumises, mille tõttu auto võiks juhitavuse kaotada. Seejärel reguleerib ESP-süsteem täpselt iga üksiku ratta kiirust, aidates libisemist vältida ning stabiilsust suurendada. Elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi (ESP) alla kuuluvad nõlvaltstardiabi süsteem (HSA), hädapidurivõimendi (EBA) ja elektrooniline pidurite eeltäitesüsteem (EBP).

Muretu paigaltvõtt kallakul

Muretu paigaltvõtt kallakul

Nõlvaltstardiabi süsteem ei lase autol ajutiselt allapoole veereda, kui peate alustama liikumist kallakul. Süsteem säilitab rõhku pidurisüsteemis veel 2,5 sekundit, andes Teile aega rahulikult jalg piduripedaalilt gaasipedaalile tõsta. See on väga kasulik ka juhul, kui peatute ja alustate liikumist libedal pinnasel.

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

Kinnitage lapsed turvaliselt kohale

ISOFIX-kinnituspunktid, mille külge saab paigaldada lapse turvatooli, on olemas kõigil kolmel teise istmerea istmel.

Alarmsüsteem kaitseb

Alarmsüsteem kaitseb

Thatchami 1. kategooria alarmsüsteem lülitab end automaatselt valveseisundisse, kui auto on topeltlukustusega lukustatud. Kui keegi on seejärel autosse sisse murdnud, auto on üles tõstetud või liikumisandurid on sõiduki sees liikumise tuvastanud, annab süsteem sellest valju alarmsignaaliga märku.