Ford esitleb uut Tourneo Connect minibussi, mis on stiilsem, säästlikum ja rohkema tehnoloogiaga

  • Ford esitleb täiustatud uut Tourneo Connect minibussi, mis lisab Tourneo perekonda stiilsust, tehnoloogiat ja jõudlust.
  • Uus Tourneo Connect toob kaasa kütusesäästliku uue 1,5-liitrise EcoBlue diiselmootori ja 1-liitrise silindri deaktiveerimise funktsiooniga EcoBoost bensiinimootori, lisaks kaheksakäigulise automaatkäigukasti võimaluse

Uus Ford Tourneo Connect toob endaga stiilse uue esiosa välimuse, millel on kõrgemale paigutatud viieribaline Tourneo iluvõre, kombineeritud kitsamate esituledega – koos võimsate HID ksenoontulede ja LED-päevatuledega kõrgema taseme mudelitel – ja aerodünaamilisem alumine osa ja esispoiler.

Nii viiekohalisel Tourneo Connectil kui seitsmekohalisel Grand Tourneo Connectil on stiilsete ja vastupidavate uute viimistlusmaterjalidega uuendatud reisijateruum. Uuendatud armatuurlaual on uus keskne juhtimisala, mis kõrgema taseme mudelitel sisaldab hõljuvat, tahvelarvutist inspireeritud 6-tollist värvilist puuteekraani, millel on Fordi SYNC 3 teabe- ja meelelahutussüsteem.

Teiste täiustatud tehnoloogiate hulka kuulub täielik uus valik oma segmendis esimesi juhiabitehnoloogiaid nagu nutikas kiiruspiirik, mis võimaldab sõiduki maksimaalset kiirust automaatselt kohandada, et seaduslikes piires püsida, jalakäijatuvastusega kokkupõrke ennetussüsteem, külgtuule stabiliseerimine ja aktiivne parkimisabi, mis aitab autot nii paralleelselt kui ristisuunas paiknevale parkimiskohale juhtida.

Tipptasemel uus ajamivalik pakub suuremat kütusesäästlikkust*, vastates samal ajal Euro 6.2 emissiooninormidele. Fordi täiesti uus 1,5-liitrine EcoBlue diiselmootor ühendab uusimad kütusesissepritse, turboülelaadimise ja emissioonikontrolli tehnoloogiad madala hõõrdumisega mootoridisainiga, et pakkuda Tourneo Connectile ja Grand Tourneo Connectile koos väiksema kütusekuluga paremat jõudlust.

Uus Tourneo Connect pakub ka uut versiooni mitmeid auhindu võitnud 1-liitrisest EcoBoost mootorist, millel on oluliste muudatustega plokikaas, kütusesissepritse ja emissioonikontrollisüsteemid, et tagada veel suuremat kütusesäästlikkust. Uute tehnoloogiate seas on ka silindri deaktiveerimise funktsioon, mis võimaldab mootoril madala koormuse puhul kahe silindriga töötada, et vähendada töötamiskadusid ja suurendada kütusesäästu.

Kõikide mootorite puhul on nüüd standardina paigaldatud uuendatud kuuekäiguline manuaalkäigukast. 1,5-liitrise EcoBlue mootori juurde saab valida ka täiustatud uue kaheksakäigulise automaatkäigukasti, mis on seadistatud tagama optimeeritud kütusesäästlikkust koos reageerimisvõimelise jõudluse ja sujuvate, kiirete käiguvahetustega.

Kaks Tourneo Connecti mudelit jätkavad mitmekülgsete istekohtade, rohkete panipaikade ja kahe liuguksega silmapaistva paindlikkuse pakkumist. Tourneo Connectil on nutikad 60/40 eraldi kokkuklapitavad tagaistmed, mida saab klappida täiesti tasaseks ja ette lükata, või eemaldada, et luua esiistmete taha 2 410 liitrit pagasiruumi. Grand Tourneo Connect pakub tagaistet, mida saab kergesti tasaseks 2 620 liitrit mahutavaks pagasialaks klappida, ning kolmanda rea istmeid saab täiendavaks mitmekülgsuseks lükata ette ja taha.