Uus Ford Tourneo Custom minibuss pakub parimat istekohta nii tööks kui vabaks ajaks

  • Ford esitleb uut Tourneo Custom minibussi, millel on julge välisdisain ja täiesti uus noobel sisu
  • Ruumikas ja luksuslikus kabiinis on segmendis unikaalsed tagaistmed kuue eraldi istmega, mida saab konverentsiformaadis ümber paigutada
  • Suurimat Tourneod on tervenisti uuendatud, et pakkuda ülimat rafineeritust, kvaliteeti ja tehnoloogiat, sealhulgas nutikat kiiruspiirikut ja SYNC 3 sidesüsteemi
  • Tourneol on Fordi EcoBlue 2-liitrine diiselmootor, uus kuuekäiguline SelectShift automaatkäigukast, tagumise õhkvedrustuse võimalus ning see on saadaval ka eksklusiivse Titanium X ja Sport versioonina

Uue viieribalise kroomiluvõrega julge esiosadisainiga eristuv uus Tourneo Custom loob klientidele luksusliku kabiini koos segmendis unikaalse kuue eraldi tagaistmega, mida saab ümber paigutada konverentsiformaati – teine rida näoga tahapoole.

Suurimat Tourneo minibussi on tervenisti uuendatud, et pakkuda ülimal tasemel rafineeritust, sealhulgas kõrgekvaliteedilisi viimistlusmaterjale, parandatud mugavust ja mürataset, ja uusimaid Fordi sõiduautode tehnoloogiaid nagu nutikas kiiruspiirik ja SYNC 3 sidesüsteem.

Uuendused põhinevad olulistel täiendustel, mida esitleti Tourneo Customile 2016. aastal, sealhulgas murranguline Fordi EcoBlue 2-liitrine diiselmootor, uus kuuekäiguline SelectShift automaatkäigukast ja tagumise õhkvedrustuse võimalus.

2013. aastal esmaesitletud Tourneo Custom on Fordi Tourneo minibusside perekonna lipulaev. Sinna kuulub ka viiekohaline Tourneo Courier ning viie- ja seitsmekohalisena saadavalolev Tourneo Connect.

Peen disain nii sees kui väljas

Uue Tourneo Customi esiosal on julge uus välimus, millel on ühine disain Fordi uusimate sõiduautodega – sel on kõrgele paigutatud trapetsjas iluvõre ja dünaamilised, kitsad esituled, mis sulanduvad auto tugeva õlajoonega.

Saadaval on valik täiustatud esituletehnoloogiat, kõikidel autodel on signatuur-leedpäevatuled ja tippmudelitel võimsad HID Xenon tuled.

Peen kujustus jätkub auto sees Fordi täiesti uue armatuurlauaga, mis põhineb atraktiivsel, nutiseadmetega suhtlemisele orienteeritud kasutajakeskse paigutusega disainifilosoofial.

Tugevatel horisontaalsetel kabiini laiust rõhutavatel disainielementidel põhineval uuel armatuurlaual on silmatorkavalt kõrgeklassiline välimus, mida võimendavad pehmed pinnad ja atraktiivsed kroom- ja läikivmusta viimistlusega detailid.

Täiesti uued ekraanid ja juhtpaneelid on disainitud paremat ergonoomikat ja kasutuslihtsust silmas pidades. Tippmudelitel on tahvelarvutist inspireeritud 8-tolline värviline puuteekraan, mida saab juhtida näpistus- ja sirvimisliigutustega.

Suurt tähelepanu on pööratud igapäevasele praktilisusele – märkimisväärselt on parandatud hoiustamisvõimalusi, näiteks kaks uut kaanega panipaika armatuurlaual, ja ruumikas panipaik kahe topsihoidjaga keskkonsoolis, millel on ka nutikas rullkate.

Segmendis unikaalsed tagaistmed äärmise paindlikkuse ja mugavuse jaoks

Et tagaosa seadistamisel ja kasutamisel klientidele ülimat paindlikkust pakkuda, on uus Tourneo Custom ainus sõiduk oma segmendis, millel on kuus eraldi istet võimalusega paigutada silmapaistva ligipääsetavuse huvides kaht viimast rida näoga teineteise suunas, või kahe näoga ettepoole suunatud reana.

Tippmudelitel saab standardina kõiki kuut istet üksikult kokku ja eest ära klappida, või täiesti eemaldada, võimaldades kasutajatel luua limusiiniliku ruumi, maksimeerida pagasiruumi või vastata nende enda erilistele äri- või elustiilivajadustele.

Sõidumugavust parandab uus istmete disain, millel on uuendatud vahtpolster ja geomeetria parema toe tarbeks, lisaks on märgatavalt parandatud tagaruumi müraisolatsiooni. Tagaistmetel reisijad saavad nautida ka efektiivsemat kliimaseadet, mis pakub kiiremat jahutust või soojendust, kuut USB-pesa, ja kümne kõlariga helisüsteemi, mis on seadistatud mängima rikkalikku ja tasakaalus heli olenemata istmete paigutusest.

Viimistlust on terves sõidukis täiesti uuendatud – alates peatugedest ja istmetest kuni küljepaneelide ja vaipadeni – fookusega silmapaistvale meistritööle ja välimusele. Peenemate materjalide valik nagu jämedamast lõngast kangad ja peene tekstuuriga nahk, ja nii heledates kui tumedates stiilsetes, kaasaegsetes värvitoonides siseviimistlus võimendavad kvaliteetsuse ja detailidele pööratud tähelepanu muljet.

Klassis eesrindlikud Fordi EcoBlue mootorid automaatkäigukasti võimalusega

Uuel Tourneo Customil on tipptasemel Fordi EcoBlue diiselmootor võimsusevalikuga 105 hj, 130 hj ja 170 hj, mis loovad märkimisväärseid eeliseid ülalpidamiskulude võimsuse vallas – kütusesäästlikkust on parandatud kuni 13 protsendi võrra, pöördemomenti madalatel pööretel 20 protsendi võrra ja CO2 emissioonid algavad 162 g/km*.

Uuenduste seas on sujuv ja kiire reaktsiooniga kuuekäiguline SelectShift automaatkäigukast, segmendis unikaalne erinevates pagasiga täituvuse tingimustes paindlikku, kontrollitud ja tasast sõitu pakkuv tagumine õhkvedrustussüsteem, ja 17-tollised valuveljed paremaks juhitavuseks ja pidurdamiseks.

Uued Ford Tourneo Custom pistikhübriid pakub emissioonivaba sõitu ilma sõiduulatuse pärast muretsemata

Esimesena oma klassis pakub 8-kohaline väikebuss Tourneo Custom pistikhübriid emissioonivaba sõidu võimekust ilma sõiduulatuse pärast muretsemata. Tourneo Custom pistikhübriidi saab laadida otse vooluvõrgust, et saavutada kuni 53 km täiselektriline sõiduulatus (NEDC) – panustades kohalike emissioonide vähendamisse ja võimaldades sõidukil siseneda Euroopas üha populaarsust koguvatesse ultramadalate emissioonide tsoonidesse.

Tehniliselt kõrgetasemelise hübriidarhitektuuriga Tourneo Customi esirattaid käitab 92,9 kW elektriajam, mis saab oma energia 13,6 kWh liitiumioon-akupakist. Fordi mitmeid auhindu võitnud 1liitrine EcoBoost bensiinimootor toimib sõiduulatuse pikendajana, et pakkuda 500 km kogusõiduulatust, 3,1 l/100 km kütusekulu ja 70 g/km CO2 emissioone (NEDC).

Eesmises kaitserauas paiknev laadimispesa võimaldab uut Tourneo Custom pistikhübriidi laadida kodusest 240V 10A vooluvõrgust 4,3 tunniga või avalikust vahelduvvooluga 2. tüübi laadijast 2,7 tunniga. Lisajõudu ammutatakse energiat taastava pidurduse funktsiooni abil, kui sõiduk aeglustab või pidurdab.

Neli valitavat EV režiimi võimaldavad juhil valida, kuidas ja millal akus olemasolevat voolu kasutada:

  • EV Auto on mõeldud pakkuma jõudluse ja säästlikkuse optimaalset tasakaalu. Auto juhtalgoritmid jälgivad aku laetuse taset ja sõidustsenaariumi – näiteks maantee või pidevalt peatuv ja uuesti liikuma hakkav linnaliiklus, et otsustada, kas sõiduulatuse pikendaja aktiveerida;
  • EV Now kasutab esmajärjekorras akus säilitatud energiat emissioonivabaks sõiduks ja lülitab sõiduulatuse pikendaja välja, kuni aku jõuab minimaalse laetuse tasemeni;
  • EV Later kasutab esmajärjekorras sõiduulatuse pikendajat ja pidurienergia taaskasutuse funktsiooni, et kõige säästlikumalt aku laetuse taset hilisemaks kasutamiseks säilitada;
  • EV Charge kasutab sõiduulatuse pikendajat auto jõuallikana ja aku laadimiseks ajaks, mil jälle EV Now järele vajadus tekib.

Juhid saavad valida ka pidurdusenergia taastesüsteemi pakutava energiataaste ja pidurdusabi taset, valides käigukangil kas Drive või Low. Low režiimis suurendab gaasipedaali vabastamine programmeeritud aeglustamist ja pidurituled süttivad vajadusel automaatselt, et taga sõitvaid juhte hoiatada. Tugevam aeglustamine toetab ühe pedaali abil sõitmise suurendamist, eriti pidevalt peatuvas ja uuesti liikuma hakkavas linnaliikluses ning suurendab optimeeritud elektriliseks sõiduks akusse säilitatud kineetilise energia hulka.

Tourneo Custom pistikhübriid on noobel väikebuss ettevõtetele, kus hoolitakse keskkonnast ja peetakse oluliseks õhupuhtust ning madalaid emissiooninäite.

Tourneo Customile saab soovi korral juurde osta Fordi Protect kaheksa-aastase/160 000 km lisagarantii, mis kehtib ka pistikhübriidi akupakile.

Nooblid Titanium X, Sport, Active ja Trail seeriad ülima Tourneo jaoks

Et rahuldada ülimaid omadusi otsivate äri- ja eraklientide nõudmisi, on uuele Tourneo Customile saadaval noobel Titanium X pakett, mis sisaldab nahkviimistlust, SYNC 3 koos navigatsioonisüsteemi ja tagurduskaameraga ja HID Xenon esitulesid standardina.

Klientidele, kes otsivad dünaamilisemat välimust ja stiilset sportlikku interjööri, on mõeldud uus Sport-seeria. Neil autodel on 170 hj mootorid, väline keretäiendus kahe kapotitriibu ja unikaalsete 17-tolliste valuvelgedega ja osaline nahkviimistlus siseruumis.

Kõrgendatud kliirensi ja jõulise, maasturist inspireeritud välimusega Tourneo Custom Active pakub paremat läbivust rasketel teedel. Active-varustusse kuuluvad näiteks 17-tollised valuveljed, katusereelingud, Active-iluvõre ja plastikpaneelid rattakoobaste servades, kere külgedel, tagumisel põrkeraual ja peeglikorpustel. Active-mudeli salongist leiab erikujundusega poolnahksisu ja sinise põhjaga instrumendid.

Trail-varustuses on täiendavad mustad plastikpaneelid eesmisel ja tagumisel kaitseraual ning külgedel. Iluvõrel olev suur kiri Ford muudab auto julgeks ja sihipäraseks, mida täiendavad unikaalsed 16-tollised valuveljed ja Trail-logod esiustel. Mitmekülgsust ja isikupära lisavad ka katusereelingud ja astmelauad.

Tourneo Customi mudelivalikus on endiselt nii kaheksa- kui üheksakohaline versioon koos valikuga lühikese ja pika teljevahega variandi vahel. Pikem mudel pakub kolmanda istmerea taga täiendavat ruumi pagasi jaoks.