Nutikaim ja produktiivseim Ford Transit

  • Uus kahetonnine Transit panustab ettevõtete produktiivsusesse kuni 7 protsenti väiksema kütusekuluga ja täiustatud uute ühenduvusfunktsioonidega.
  • Segmendi esimene diisel-poolhübriidajami (mHEV) variant vähendab kütusekulu peatumist ja liikumahakkamist nõudvas linnakasutuses kuni 8 protsendi võrra.
  • Uute ajamite seas on 2-liitrine EcoBlue diisel koos võimsama 185 hj variandiga, pluss säästlik uus 10-käiguline automaatkäigukast tagaveolistele mudelitele.
  • Alates 2019. aasta keskpaigast müügile tuleval uuel Transitil on nutikas uus esiosadisain, täiesti uus sisemus koos täiustatud panipaigalahendustega ja uued juhiabitehnoloogiad, mis vähendavad tööpäeva stressi

Ford esitles uut kahetonnist Transiti mudelit IAA tarbeautode näitusel Hannoveris, Saksamaal, tähistades seni kõige nutikama ja produktiivsema Transiti debüüti.

Suuremat kandevõimet ja kuni 7 protsenti kütusesäästlikumaid täiustatud ajameid pakkuv uus Transit on endale saanud ka segmendi esimese diisel-poolhübriidajami (mHEV) valiku, mis on võrreldes tavapärase diiselmudeliga veel umbes 3 protsenti kütusesäästlikum, peatumist ja liikumahakkamist nõudvas linnakasutuses kuni 8 protsenti.

Uus Transit on rohkem ühendatud kui kunagi varem, pakkudes kasutajatele Fordi PassConnect pardamodemi tehnoloogiat, mis aitab autopargi haldajatel parandada autokasutust ja optimeerida kulusid.

Euroopas alates 2019. aasta keskpaigast müügile tulev Transit tugineb eelmise mudeli edule, mis on aidanud Transiti nime oma segmendi liidriks viia nii Euroopas kui Põhja-Ameerikas. Müüginumbrid on Euroopas 2018. aastal kasvanud – käesoleva aasta augusti seisuga on müüdud 67 000 autot, mis on 14 protsenti rohkem kui eelneval aastal.

"See on modernse ärimaailma jaoks mõeldud Ford Transit – see on vastupidav ja praktiline nagu meie kliendid soovivad, ülalpidamiskulusid on vähendatud ja ühendatus teeb haldamise tõhusamaks," ütles Fordi Euroopa ülemaailmse Transiti programmi peainsener Michael McDonagh. "Ford teeb uue linnakasutuse jaoks ideaalse poolhübriidajamiga ka elektrifitseerimise valdkonnas tempot."

Suurem kütusesäästlikkus. Rohkem valikuid.

Fordi täiustatud 2-liitrist EcoBlue diiselmootorit* on veelgi optimeeritud, et pakkuda kütusekulu vähenemist kuni 7 protsendi võrra vastavalt Fordi päriselu sõidutsüklite käigus kogutud andmetele.

Maksimaalselt 2200-baarise rõhuga kütuse sissepritsesüsteem aitab saavutada tõhusamat sisepõlemist. Et vähendada hõõrdumist mootoris, on uutel teraskolbidel õhem kolvihõlma disain kui eelmise mudeli alumiiniumvariandil. Muutuva vooluga õlipump vähendab kadusid, kohandades õlivoolu vastavalt vajadusele.

Kütuse täiendavasse säästmisse panustavad ka esmakordselt kahetonnisele Transitile paigaldatud elektriline roolivõimendisüsteem (EPAS), ulatuslik kaalusäästuprogramm, madala veeretakistusega rehvide kasutamine ja aerodünaamilised täiustused. Kütusesäästlik automaatne start-stopp tehnoloogia jääb kõikidele mudelitele standardiks.

Juhid saavad kasutada ka säästliku sõidu režiimi, mis annab GPS-i abil nõuandeid eeloleva tee võimalikult säästlikuks läbimiseks.

105 hj, 130 hj ja 170 hj võimsusega mootoritele lisandub 185 hj variant, mis pakub 415 Nm pöördemomenti. Neil kõikidel on täiustatud disainiga turboülelaadur, mis loob laiema võimsuskõvera kui kunagi varem.

Alates 2020. aasta kevadest on tagaveolistele Transititele lisaks tavapärasele kuuekäigulisele manuaalkäigukastile saadaval ka Fordi äärmiselt säästlik ja reageerimisvõimeline 10-käiguline automaatkäigukast, millel on kohanduv käiguvahetuste ajastamine, mis hindab käiguvahetuste ajastamiseks sõidustiile.

Segmendi esimene mHEV tehnoloogia

Et tarbesõidukite haldajatele veel suuremat kütusesäästu pakkuda, on uuel Ford Transitil esi- ja tagaveolistele sõidukitele valikuna saadaval uuenduslik diisel-mHEV tehnoloogia, mis on veel kuni 3 protsenti säästlikum (WLTP). Suure peatumise ja uuesti liikuma hakkamisega sõidu osakaaluga kasutuses, näiteks linnas kulleriteenuste osutamisel saavutatakse nii kuni 8-protsendiline sääst.

Rihmülekandega integreeritud starter/generaator asendab tavapärast generaatorit, võimaldades auto aeglustamisel energiat koguda ja säilitada, laadides õhkjahutusega 48-voldist liitiumioonakut. Säilitatud energiat kasutatakse mootori abistamiseks nii tavasõidul kui kiirendamise olukordades, aga ka auto elektriseadmete toitmiseks.

Transiti mHEV süsteem on optimeeritud kütusesäästule, mitte jõudluse kasvatamisele võrreldes standardajamitega. Hübriidsüsteemi pakutav hetkeline abi kiirendusel võimaldab paremat reageerimist madalatel mootoripööretel kiirendamisel.

Suurem kandevõime

Uus Ford Transit on kandevõime poolest oma klassi liidrite seas tänu igakülgsele kaalusäästuprogrammile auto igas osas, mis on aidanud suurendada kandevõimet.

Selle kaalusäästu saavutamiseks optimeeriti sõiduki disaini, kasutades kosmosetööstusest pärinevaid keerukaid arvutisüsteeme. Kaalu aitavad säästa näiteks uus alumiiniumkapott, erineva paksusega velgede kasutamine, ühe väljalasketoruga summuti kasutamine varasema kahe väljalasketoru asemel. Esmakordselt kasutatakse vaheseinas terase asemel tugevaid ja kergeid komposiitmaterjale.

Uus elektriline küljeluuk teeb kauba peale- ja mahalaadimise veelgi lihtsamaks. Uus kõrgele paigutatud valgusti pakub pimedas tagumiste uste juures töötamiseks suurepärast valgust.

Püsides ühenduses

Osana strateegiast laiendada võrguteenuste tuge tervele tarbesõidukite mudelivalikule pakub Ford uuele Transitile oma PassConnect pardamodemi tehnoloogiat, võimaldades autopargi haldajatel parandada autokasutust ja optimeerida kulusid lahenduste abil nagu uus Fordi Telematics ja Ford Data Services tooted, mis samuti 2019. aastal turule tulevad.

Pardamodem võimaldab ka mitmetele funktsioonidele FordPass mobiilirakenduse kaudu ligi pääseda, et muuta auto omamise ja kasutamise kogemust lihtsamaks ja produktiivsemaks nii omanikele kui autopargi autojuhtidele.

Muude täiustatud tehnoloogiate hulgas on Fordi SYNC 3 kommunikatsiooni- ja meelelahutussüsteem, mida saab juhtida lihtsate häälkäskluste abil, või näpistus- ja sirvimisliigutustega kaheksatollisel puuteekraanil ja Fordi MyKey süsteem, mis võimaldab autopargi halduril programmeerida võtme auto kiirust ja raadio helitugevust piirama ning jäädavalt aktiivseid ohutusfunktsioone sisse lülitama.

Järelturu lisavarustus pääseb Transiti elektrisüsteemide andmetele ligi uue Upfitter liidese abil.

Sõitmise töö

Transiti rafineeritud ja sõiduautolikke sõiduomadusi võimendab EPAS tehnoloogia kasutuselevõtt, mis aitab vähendada ka juhi väsimust, pakkudes oma abi parkimisel ja manööverdamisel ning võimaldab kasutada juhiabitehnoloogiaid nagu aktiivne parkimisabi ja sõiduraja hoidmise abi.

Esmakordselt saavad Transiti juhid valida sõidutingimustele sobivate režiimide vahel: ökorežiim, libeda tee režiim, muda/rööbaste režiim nelikveolistele mudelitele ja pukseerimisrežiim, mis tagab auto tühimassist raskemate suurte haagiste või paatide pukseerimisel vajaliku sujuvuse.

Lisaks on autole paigaldatud lai valik täiustatud juhiabitehnoloogiaid, mis aitavad vähendada stressi ja väsimust ning vältida kokkupõrkeid või nende tõsidust vähendada. Nende hulgas on:

  • pimenurga infosüsteem koos pukseerimisabiga, mis suudab katta auto enda ja lisaks kuni 10 meetri pikkuse haagise pimenurga;
  • nutikas kohanduv püsikiirushoidik, mis ühendab liiklusmärgituvastuse ja kohanduva püsikiirushoidiku funktsionaalsuse, et aidata juhtidel seaduslikesse kiiruse piiridesse jääda;
  • täiustatud sõiduraja hoidmise süsteem;
  • kokkupõrke ennetussüsteem koos jalakäijatuvastusega, mis suudab nüüd tuvastada jalakäijaid ka pimedas, kui neid valgustavad esituled.

Uued funktsioonid teevad elu lihtsamaks ja vähendavad stressi, kui tuleb parkida ja manööverdada tiheda liiklusega äri- ja linnapiirkondades ning aitavad potentsiaalselt vältida kulukaid mükse ja kraapse. Nende hulgas on:

  • eesmine ja tagumine laia vaatenurgaga kaamera, mis aitavad juhil kitsalt parkimiskohalt väljudes tiheda liiklusega teedel või tagurdades ümbritsevat liiklust jälgida;
  • kõrgele paigaldatud tagurduskaamera, mis on paigutatud tagurdamisel paremat nähtavust silmas pidades, ja seda eriti lahtiste ustega;
  • parkimisabi koos täiendavate küljeanduritega;
  • aktiivne parkimisabi (APA), mis aitab juhil leida sobivaid parkimiskohti ja parkida teiste autode vahele nii paralleelselt kui kõrvuti;
  • parkimiskohalt väljumise abisüsteem, mis aitab juhil paralleelselt parkimiskohalt väljuda;
  • ristisuunas läheneva sõiduki hoiatus hoiatab parkmiskohast välja tagurdades juhte sõidukitest, mis võivad varsti nende tagant mööduda.

Hetkega äratuntav välimus. Praktiline täiesti uus sisemus.

Ford Transiti nutikas uus välimus sisaldab pikemat ja enesekindlamat kolmeribalist iluvõret ning ümber disainitud ilmega alumist osa. Esipaneelid ja kaitseraud on ümber profileeritud, et parandada aerodünaamikat ja luua julgemat välimust selgemate ja lihtsalt puhastatavate pindadega. Kõrgema taseme mudelitel on võimsad biksenoonesituled ja uued LED-päevatuled eristuva Transiti perekonna valgussignatuuriga.

Sarnaselt uusima Transit Customiga on autol täiesti uus sisedisain, mis pakub rohkem stiilsust, praktilisust ja mugavust juhile. Uus armatuurlaud on täis praktilisi detaile juhtidele, kes kasutavad autot mobiilse kontorina, sealhulgas märkimisväärselt parandatud panipaiku nagu kolm avatud sahtlikest armatuurlaua peal ja madalama taseme mudelitel uus seadmehoidja, mis võimaldab juhtidel mobiiltelefone ja suuremaid tahvelarvuteid hoida.

Sisemuses on atraktiivsed ja vastupidavad materjalid, sealhulgas nutikad uued istmekangad, mida on testitud Fordi seni kõige karmimate abrasioonikatsete raames. Igapäevast mugavust parandab uus istmete disain, millel on uuendatud vahtpolster ja geomeetria parema toe tarbeks.

Uus Limited seeria on nüüd saadaval üha enamatele kasutajatele, kes vajavad oma ärinõudmistele vastamiseks kõrgema spetsifikatsiooniga mudelit. Sarnaselt eelmisele mudelile on Transiti soetajatel palju erinevaid valikuid, sealhulgas esi-, taga- ja nelikveoline skeem, erinevad keretüübid ja kabiini pikkused, sh hiljuti esitletud madal Skeletal variant.

Uut Ford Transitit hakatakse tootma Türgis, Kocaelis koos Transit Customiga. Ford teatas eelmisel aastal 52 miljoni dollari suurusest investeeringust Ford Otosani konsortsiumis, et laiendada tootmist 40 000 autolt 330 000 autoni aastas.