ivoy

Ford Transit Custom PHEV võitis rahvusvahelise aasta kaubiku tiitli





Uus Ford Transit Custom on teravama kujunduse, nutikama kabiini ja kütusesäästlikumana veel ligitõmbavam

  • Ford Transit Custom seab ühetonniste kaubikute segmendis uue standardi oma julge uue disaini ja täiesti uue salongiga
  • Transiti legendaarne produktiivsus, läbimurdeliste EcoBlue diiselmootorite valik koos kuuekäigulise automaatkäigukasti võimalusega
  • Uus kabiin loob ideaalse mobiilse kontori, pakkudes klassis eesrindlikku mahutavust, parandatud mugavust ja ergonoomikat ja lihtsat ühenduvust SYNC 3 või Device Dock abil
  • Täiustatud tehnoloogiate seas on esimene nutikas kiiruspiirik, mis aitab juhtidel seaduslike piiride sees püsida, ja pimenurga infosüsteem koos tagant ristisuunas läheneva liikluse hoiatusega

Fordi läbimurdelise EcoBlue 2-liitrise diiselmootoriga varustatud Transit Custom on arendatud looma olulisi uusi omadusi ja võimalusi.

Fordi kolmeribalise iluvõrega uue julge esiosadisainiga ühetonnine kaubik loob juhtidele ideaalse mobiilse kontori keskkonna täiesti uue kabiiniga, mis pakub oma klassis parimat mahutavust, täiustatud mugavust ja ergonoomikat ning lihtsat ühenduvust SYNC 3 või MyFord Docki abil. Teiste esmakordselt tarbesõidukitele paigaldatud tehnoloogiate hulgas on nutikas kiiruspiirik.

Fordi EcoBlue mootor

Uue Transit Customi jõuallikaks on tipptasemel Fordi EcoBlue diiselmootor, mis viidi mudelivalikusse sisse 2016. aastal. Uus täiustatud mootor võimsusevalikuga 105 hj, 130 hj ja 170 hj pakub märkimisväärselt väiksemaid ülalpidamiskulusid ja soorituseeliseid võrreldes eelneva 2,2-liitrise diisliga – kütusesäästlikkust on parandatud 13 protsendi võrra ja pöördemomenti madalatel pööretel 20 protsendi võrra.

Uus Transit Custom jätkab endiselt väljapaistvalt võimekana – valikus on kaks katusekõrgust, kaks teljevahet, täismass 2,6 tonnist kuni 3,4 tonnini, ja kandevõime kuni 1450 kg, ja nii kaubiku, kombi kui kahe istmereaga kaubiku keretüübid.

Uus mudel on Transiti maine vääriline – see pakub klassis eesrindlikku pagasimahutavust, pagasiruumi innovatiivseid funktsioone nagu laadimisluuk vaheseinas eriti pikkade esemete jaoks ning integreeritud kokkupandav katuseraam.

Dünaamiline kujundus ja täiuslikuks mobiilseks kontoriks sobiv kabiin

Uuel Transit Customil on uus dünaamiline ja professionaalne esiosa välimus, mis jagab disaini Fordi uusimate sõiduautodega – sel on kõrgele paigutatud trapetsjas iluvõre ja dünaamilised, kitsad esituled. Saadaval on uusim valgustustehnoloogia uute signatuur-leedpäevatulede ja võimsate HID Xenon esituledega.

Kabiini sisustus on täiesti uus, sel on Fordi uus armatuurlaud, mis põhineb atraktiivsel, nutiseadmetega suhtlemisele orienteeritud kasutajakeskse paigutusega disainifilosoofial.

Kabiini laiust rõhutavatel tugevatel horisontaalsetel disainielementidel põhinev uus armatuurlaud on atraktiivsetest ja vastupidavatest materjalidest, ning see on täis praktilisust juhtidele, kes kasutavad kabiini pikkade töötundide vältel mobiilse kontorina.

Uus disain pakub klassis eesrindlikku mahutavust, kuni 25 liitrit ainuüksi armatuurlauas, sealhulgas kolm mugavat ava selle ülaosas, kus on ruumi märkmepaberitele või mobiilsetele seadmetele, ja üliruumikas kindalaekapanipaik, kuhu alaossa mahuvad rippuma A4-kaustad.

Täiendavate uute praktiliste omaduste sees on väljaklapitav topsihoidja käigukangi all, lisaks topsihoidjatele ja kaheliitriste pudelite hoidjatele armatuurlaua otstes. Uksepaneelid on parema mahutavuse ja kasutatavuse huvides täiesti ümber disainitud, paigutades ustesse kolm suurt panipaika ja praktilise uue käepideme.

Juhile mõeldes on täiesti uute ekraanide ja juhtpaneelide juures silmas peetud paremat ergonoomikat ja kasutuslihtsust. Tippmudelitel on tahvelarvutist inspireeritud 8-tolline värviline puuteekraan Fordi SYNC 3 suhtlus- ja meelelahutussüsteemiga, mida saab juhtida näpistus- ja sirvimisliigutustega.

SYNC 3 võimaldab Transit Customi juhtidel juhtida heli, navigatsiooni ja ühendatud nutitelefone, kasutades lihtsaid, igapäevakeelseid häälkäsklusi. Vajutades lihtsalt nuppu ja öeldes "Mul on vaja kütust", "Ma tahan kohvi" või "otsi aadress" saavad juhid otsida lähedalolevaid bensiinijaamu, kohvikuid või nende järgmise töö asukohta. Süsteem ühildub Apple CarPlay ja Android Autoga.

Autodele, millel pole 8- või 4-tolliseid ekraane, pakub armatuurlaua keskel paiknev MyFord Dock ideaalset paika nutitelefoni, MP3-mängija või navigatsiooniseadme kinnitamiseks, hoidmiseks ja laadimiseks. USB- ja 12-voldised pesad paiknevad ülemises panipaigas juhi ees ja käigukangi lähedal, et kindlustada seadmete lihtne laadimine.

Igapäevast mugavust parandab istmete uus disain, millel on uuendatud vahtpolster ja geomeetria parema toe tarbeks. Lisaks on kabiini viimistlusmaterjale kabiini üleni uuendatud, keskendudes väljapaistvale kvaliteedile, vastupidavusele ja välimusele. See sisaldab istmekangaid, mida on testitud Fordi seni kõige karmimate abrasioonikatsete raames.

Täiustatud tehnoloogia ja juhiabifunktsioonid

Uuel Transit Customil on peen valik juhiabifunktsioone ja see on esimene tarbesõiduk, millel on nutikas kiiruspiirik. See võimaldab auto maksimaalset kiirust automaatselt kohandada, et püsida legaalsetes piirides, kasutades kiiruspiirangu märkide tuvastamiseks liiklusmärgituvastuse süsteemi.

Uuel mudelil on ka Fordi pimenurga infosüsteem koos tagant ristisuunas liikluse hoiatusega, mis hoiatab parkimiskohalt välja tagurdades juhte sõidukitest, mis võivad varsti nende tagant mööduda – ideaalne kaubikutele, millel on tahapoole suunas nähtavus tihti piiratud.

Need uued funktsioonid lisanduvad Transit Customi arvukatele juba olemasolevatele tehnoloogiatele, sealhulgas kokkupõrke ennetussüsteem koos jalakäijatuvastusega, hädapidurdussüsteem, sõiduraja hoidmise abi, külgtuule stabiliseerimine ja kohanduv püsikiirushoidja.

Uusimate spetsifikatsioonide seas on ka sujuv ja kiire reaktsiooniga kuuekäiguline SelectShift automaatkäigukast, ja Kombi M1 mudelitel segmendis unikaalne tagumine õhkvedrustussüsteem, mis pakub paindlikku, kontrollitud ja tasast sõitu erinevates pagasiga täitumise tingimustes.

Kliendid saavad valida ka uue Upfitter Interface-mooduli, mis võimaldab järelturu lisavarustusele ligipääsu auto elektrisüsteemidele, et neid saaks reaalajas auto andmeid kasutades tõhusamalt opereerida ja juhtuda.

Uued Ford Transit Custom pistikhübriid pakub emissioonivaba sõitu ilma sõiduulatuse pärast muretsemata

Ford on esimene tootja, kes pakub ühetonniste kaubikute segmendis oma uue Transit Customiga emissioonivaba sõitu võimaldavat pistikhübriiditehnoloogiat.

Esimesena oma klassis pakub Transit Custom pistikhübriid emissioonivaba sõidu võimekust ilma sõiduulatuse pärast muretsemata. Transit Custom pistikhübriidi saab laadida otse vooluvõrgust, et saavutada kuni 56 km täiselektriline sõiduulatus (NEDC) – panustades kohalike emissioonide vähendamisse ja võimaldades sõidukil siseneda Euroopas üha populaarsust koguvatesse ultramadalate emissioonide tsoonidesse.

Tehniliselt kõrgetasemelise hübriidarhitektuuriga Transit Customi esirattaid käitab 92,9 kW elektriajam, mis saab oma energia 13,6 kWh liitiumioon-akupakist. Fordi mitmeid auhindu võitnud 1liitrine EcoBoost bensiinimootor toimib sõiduulatuse pikendajana, et pakkuda 500 km kogusõiduulatust, 2,7 l/100 km kütusekulu ja 60 g/km CO2 emissioone (NEDC).

Suur kandevõime - 1130 kg ja kaubaruumi sama suureks jäänud maht 6,0 m3 on saavutatud tänu kompaktse akupaki nutikale põranda alla paigutamisele.

„Meie kliendid soovivad elektrisõidukeid, kuid me mõistame, et neil võib olla muresid infrastruktuuri ja laadimise osas. Meie Transit Custom pistikhübriid tagab kompromissitu produktiivsuse, pakkudes emissioonivaba sõidu võimekust koos vabadusega teha pikemaid sõite,“ ütles Ford Euroopa Transit Customi programmijuht Ian Porter.

Eesmises kaitserauas paiknev laadimispesa võimaldab uut Transit Custom pistikhübriidi laadida kodusest 240V 10A vooluvõrgust 4,3 tunniga või avalikust vahelduvvooluga 2. tüübi laadijast 2,7 tunniga. Lisajõudu ammutatakse energiat taastava pidurduse funktsiooni abil, kui sõiduk aeglustab või pidurdab.

Neli valitavat EV režiimi võimaldavad juhil valida, kuidas ja millal akus olemasolevat voolu kasutada:

  • EV Auto on mõeldud pakkuma jõudluse ja säästlikkuse optimaalset tasakaalu. Auto juhtalgoritmid jälgivad aku laetuse taset ja sõidustsenaariumi – näiteks maantee või pidevalt peatuv ja uuesti liikuma hakkav linnaliiklus, et otsustada, kas sõiduulatuse pikendaja aktiveerida;
  • EV Now kasutab esmajärjekorras akus säilitatud energiat emissioonivabaks sõiduks ja lülitab sõiduulatuse pikendaja välja, kuni aku jõuab minimaalse laetuse tasemeni;
  • EV Later kasutab esmajärjekorras sõiduulatuse pikendajat ja pidurienergia taaskasutuse funktsiooni, et kõige säästlikumalt aku laetuse taset hilisemaks kasutamiseks säilitada;
  • EV Charge kasutab sõiduulatuse pikendajat auto jõuallikana ja aku laadimiseks ajaks, mil jälle EV Now järele vajadus tekib.

Juhid saavad valida ka pidurdusenergia taastesüsteemi pakutava energiataaste ja pidurdusabi taset, valides käigukangil kas Drive või Low. Low režiimis suurendab gaasipedaali vabastamine programmeeritud aeglustamist ja pidurituled süttivad vajadusel automaatselt, et taga sõitvaid juhte hoiatada. Tugevam aeglustamine toetab ühe pedaali abil sõitmise suurendamist, eriti pidevalt peatuvas ja uuesti liikuma hakkavas linnaliikluses ning suurendab optimeeritud elektriliseks sõiduks akusse säilitatud kineetilise energia hulka.

Transiti Customile saab soovi korral juurde osta Fordi Protect kaheksa-aastase/160 000 km lisagarantii, mis kehtib ka pistikhübriidi akupakile

Valiku tipus on Sport ja Trail seeriad

Uue Transit Custom valiku tipuks on dünaamiline 170 hj Sport-seeria, mis on saadaval kaheksa erineva kerevariandiga ja nii tavakaubiku, kombi kui kahe istmereaga kaubikuna nii lühikese kui pika teljevahega versioonides.

Sport-versiooni signatuuriks olevad kaks kapotitriipu ja kerelisad on uue mudeli jaoks samuti uuendatud ning saanud eristuvad uued kahevärvilised triibud musta ja oranži või hõbedase aktsendiga. Sportlik stiil jätkub kabiinis osalise nahast Ebony siseviimistlusega, mis kombineerib rabavad uued reljeefsest kangast detailid ja nahkpolstri.

Trail-varustuses on täiendav must kattekiht eesmisel ja tagumisel kaitseraual ning külgpaneelidel. Iluvõrel olev suur kiri Ford muudab auto julgeks ja sihipäraseks, mida täiendavad unikaalsed 16-tollised valuveljed ja Trail-logod esiustel. Mitmekülgsust ja isikupära lisavad ka katusereelingud ja astmelauad.