Ford näitab esmakordselt uut jõulist ja innovatiivset Puma krossoverit

* Ford Puma esimene avaldatud foto demonstreerib atleetlikku, atraktiivse disainiga maasturitest inspireeritud kompaktkrossoverit, mis liitub Fordi mudeliperega veel sel aastal.

* Multifunktsionaalne pagasiruum on oma klassi suurim ning välja töötatud klientide soovidele tuginevalt.

* Ford Puma kütusesäästlikkust ja sooritusvõimet suurendab eesrindlik Ford EcoBoost 48-voldine hübriidjõuallikas.

AMSTERDAM, 3. aprill 2019 – Ford avaldas täna esimese foto uuest Ford Puma kompaktkrossoverist, mida iseloomustab maasturihingega välisdisain, klassi mahukaim pagasiruum ning mitmekülgne praktilisus, selle liikumapanevaks jõuks on 48-voldine mahehübriid jõuallikas.

Puma jõuab müügile tänavu aasta lõpupoole. Seda hakatakse tootma Fordi Craiova tootmisüksuses Rumeenias, kõrgel tasemel kvaliteedi ja koostetöö nimel on sellesse tehasesse tehtud ligemale 1.5 miljardi euro ulatuses investeeringuid alates 2008. aastast.

“Innovatiivsete insenerilahenduste ja atraktiivse välimusega Puma peaks Euroopa klientidele meelepärane olema. Kui soovite autot, millega südalinnas imetlevaid pilke püüda ja nädalavahetusel kasvõi mööblipoe ostud koju tuua, siis siin see on,” selgitas Ford of Europe’i president Stuart Rowley. “Oleme teinud kõik selleks, et pakkuda klientidele meelepärast multifunktsionaalsust edumeelselt atraktiivse disainiga – nii saavad nad sõita kõige kaunima autoga, mis neil eales on olnud.”

Ford Puma esimene avaldatud foto toob esile selle silmapaistvaimad kujustuslahendused -kõrge paigutusega esituled, atleetlikult atraktiivsed ja samas aerodünaamilised disainijooned, kõrgem kliirens ja kompaktsed proportsioonid. Puma on loodud pakkuma enesekindlust sisendavat sõiduelamust. Samuti on sellel klassi suurim, 456-liitrine pagasiruum.

Puma pagasiruumi loomisel võeti aluseks klientide vajadusi välja selgitavad põhjalikud küsitlused. Eesmärgiks oli mitte pelgalt vajadustele vastata, vaid neid ka ületada. Paindlike lahendustega avar pagasiruum pakubki mitmesuguseid kasutusvõimalusi, suutes ära mahutada isegi kaks püstiasendis golfikotti.

Ford EcoBoost hübriidtehnoloogia aitab optimeerida Puma kütusekulu* ja pakkuda jõuliselt erksat sooritusvõimet, sest võimsust on kuni 155 hj. Integreeritud starter/generaator (BISG) salvestab pidurdamisel tekkivat kineetilist energiat, laadides sellega 48‑voldist õhkjahutusega liitium-ioon akuplokki.

BISG töötab ühtlasi elektrimootorina, toetades madala hõõrdeteguriga kolmesilindrise 1.0‑liitrise EcoBoost bensiinimootori tööd, kasutades salvestatud energiat täiendava pöördemomendi pakkumiseks. Sel moel saavutatakse madalam kütusekulu ja suurem pöördemoment ning ühendjõuallika optimaalseim töö.

Puma liitub Fordi laieneva maasturite ja krossoverite mudelivalikuga Euroopas, kuhu kuuluvad Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge ja Explorer pistikuhübriid, mille esmaesitlus toimus eilsel “Go Further” sündmusel.

SUV-d moodustavad enam kui viiendiku Fordi sõiduautode müügist Euroopas ja nende müük kasvas 2018. aastal aastataguse ajaga võrreldes enam kui 19 protsenti.

Eeldatav CO2heitmetase alates 124 g/km, keskmine kütusekulu 5.4 l/100 km (WLTP).