Uus C-MAX ja Grand C-MAX - nüüdsest veelgi targemad, stiilsemad ja mugavamad

Stiilsed uue C-MAXi ja Grand C-MAXi mudelid paistavad silma märgatavalt vähenenud kütusekulu ja CO2-heitmete kogusega ning eesrindlike tehnoloogiate ja nutikate uute panipaikadega.

  • Uus C-MAXi mudeliseeria on saanud emotsionaalsema ja sihvakama väliskujunduse koos Fordi julge ja enesekindla uue näoilmega ning intuitiivse, kaunilt viimistletud interjööri.
  • Uus mudel on saadaval koos iseavaneva tagaluugi ja täiustatud iseparkimissüsteemiga (Perpendicular Parking), lisaks töötab tagant otsasõidu vältimissüteem Active City Stop nüüdsest kiirustel kuni 50 km/h.
  • •Euroopas pakutavasse mootorivalikusse kuuluvad uus 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor ja 1,5-liitrine TDCi-diiselmootor, esmakordselt on C-MAX saadaval ka koos 1,5-liitrise ECOnetic-diiselmootoriga, mis tekitab kõigest 99 g CO2-heitmeid kilomeetri kohta.
  • •Uus Ford C-MAX ja Grand C-MAX pakuvad rohkem mugavust ja praktilisust ning paremat sõidukvaliteeti.

Ford Motor Company tõmbas täna katte oma stiilsetelt uue C-MAXi ja Grand C-MAXi mudelitelt. Uue sihvaka väliskujunduse all on varjul meistrikäega viimistletud kaunis salong koos mitme uue panipaigaga. Uued mudelid on endisest märgatavalt kütusesäästlikumad ja tekitavad tunduvalt vähem CO2-heitmeid.

Nii viiekohaline C-MAX kui ka seitsmekohaline Grand C-MAX pakuvad tõelist sõidumugavust ja näevad seejuures suurepärased välja. Mõlemad mudelid saabuvad Euroopas müügile 2015. aasta alguses ning tutvustavad mitmeid uusi tehnoloogiaid, mille hulka kuulub näiteks ka Fordi hääljuhtimisega autosisene sidesüsteem SYNC 2.

C-MAXi mudelipere mootorivalikusse kuulub esmakordselt Fordi uus 1,5-liitrine EcoBoost-bensiinimootor ja 105 hj 1,5-liitrine TDCi ECOnetic-diiselmootor, mille eeldatav CO2-heitmete näitaja viiekohalise C-MAXi puhul on vaid 99 g/km.*

Uue Ford C-MAXi mudelipere pakub ka sellisel tasemel varustust, mida tavaliselt võib leida tunduvalt suurematest ja luksuslikumatest sõidukitest - näiteks on uus mudel esmakordselt omas suurusklassis saadaval koos iseavaneva tagaluugiga, mille avamiseks läheb vaja vaid üht jalaviibutust.

Ford esitles C-MAXi esmakordselt 2003. aastal ja nüüdseks on seda Euroopas müüdud juba üle 1,2 miljoni. Tänaseks on jõutud mudeli kolmanda põlvkonnani ning C-MAXi müügimaht moodustab üle 12% kõikidest sel aastal Euroopas müüdud mahtuniversaalidest.

Paindlik, mugav, sportlik ja stiilne.

Ostjatel on jätkuvalt võimalus valida kas viiekohaline C-MAX või seitsmekohaline Grand C MAX, mille eripäraks on Fordi uuenduslikud tagumised liuguksed ja vahekäiguga istmelahendus, mis lisab sõidumugavust, ruumi ja paindlikkust.

C-MAXi mudeliseeria kujundust on muudetud vastavalt ühtsele üleilmsele “One Ford”-disainikeelele ning see on saadaval kahe uue kerevärviga: punane Red Rush ja stiilne pruunikashall Caribou. Dünaamilist disaini rõhutab jõulisem ja sihvakam autonina, mida ehib Fordi tunnuseks saanud trapetsikujuline esivõre. Pesuripihustid on peidetud esiklaasi alla, et ümberkujundatud mootorikate näeks välja veelgi puhtam.

Kitsamad, hoolikalt vormitud esilaternad ning kandilisemad ja piklikumad esiudutuled rõhutavad mõlema mudeli julget silmavaadet. Üheosalise disainiga tagaluugile on antud endisest voolujoonelisem välimus. Selle saavutamiseks on kasutatud uusimat laserkeevituse tehnoloogiat, millega saavutatakse puhtamad ja eriti tugevad õhukese lehtmetalli keevisühendused. Kompaktne tagatulede disain teeb auto ilme veelgi tänapäevasemaks.

Nii uue Ford C-MAXi kui ka Grand C-MAXi salongis on kujundust uuendatud vastavalt tarbijate soovidele, nagu seda tehti ka uues Focuses. Juhtseadmete ja lülitite hulka on vähendatud ning nende paigutus on senisest intuitiivsem. Uus must satiinviimistlus ja kroomdetailid annavad salongile puhtama ja modernsema ilme. Eri funktsioone on endisest lihtsam kasutada - näiteks on kliimaseadme lüliteid nüüd kergem üksteisest eristada ja ära tunda.

Ümberkujundatud panipaik keskkonsoolis pakub rohkem hoiuruumi ning on varustatud integreeritud liugkäetoega. Uuendatud keskkonsooli panipaigas saab hoida erineva suurusega pudeleid ja joogitopse, näiteks mahuvad siia korraga ära üheliitrine veepudel ja 0,4-liitrine kohvitops. Uudse lahendusega laialt avanev kindalaegas teeb ligipääsu laekasse pandud esemetele endisest lihtsamaks. Sügavam hoiualus armatuurlaual pakub rohkem ruumi vajalike pisiasjade hoidmiseks ning on varustatud uue USB-ühenduspesaga erinevate kaasaskantavate seadmete ühendamiseks ja laadimiseks.

Lisaks pakutakse C-MAXi ja Grand C-MAXi kogu mudelivaliku ulatuses endisest kvaliteetsemate siseviimistlusmaterjalidega ning varustusse kuuluvad mh ka roolisoojendus, läveliistud ja pagasivõrgu kinnituspunktid nii esimese kui ka teise istmerea taga.

Müra ja vibratsiooni on õnnestunud vähendada tänu paksema klaasiga külgakendele ning tõhusamatele tihenditele tagaluugi ja tahavaatepeegli ümber. Mootorimüra vähendamiseks on mootoriruumi soojusisolatsioonikiht täidetud heli summutava materjaliga ning diiselmootoriga mudelid on varustatud täiendavate tihenditega, mis vähendavad müra sissetungimist veelgi.