Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
Hind alates 32 900 €
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Ford Exploreri pistikhübriid annab mugavusele täiesti uue tähenduse. See ei tähenda mitte ainult ruumikat interjööri, vaid ka tervet rida uuenduslikke tehnoloogiaid, mis muudavad sõidud veelgi nauditavamaks. Tänu seitsmele erinevale sõidurežiimile ja intelligentsele nelikveole saab Ford Explorer hakkama kõigis teeoludes. Intelligentne püsikiiruse hoidmise süsteem (Intelligent Cruise Control), mis hõlmab ka liiklusummiku abisüsteemi (Traffic Jam Assist) koos Stop&Go funktsiooniga, on asendamatu nii pikkadel sõitudel kui tihedas linnaliikluses.
Ford Explorer pistikhübriid on võimekas nii asfaldil kui ka keerulisel maastikul, pakkudes juhile sõiduki üle maksimaalset kontrolli. Seitse sõidurežiimi aitavad optimeerida sõiduki jõudlust vastavalt sõidutingimustele. Süsteem muudab kiirendust, rooli ja vedrustuse tundlikkust, töötades samal ajal koos veojõukontrolli, elektroonilise ohutus- ja stabiilsusprogrammi (ESP) ja mäest laskumise abiga, et tagada juhitavus kõigis sõidutingimustes. Tõhusust saab suurendada, valides Normal, Trail, Deep Snow and Sand, Slippery, Sport, Tow/Haul või Eco sõidurežiimi. Põhiteave kuvatakse 12,3-tollisel (31,2 cm diagonaaliga) digitaalsel armatuurlaual, mis vahetab värve sõltuvalt valitud sõidurežiimist.
Erinevatel teedel tagab veelgi dünaamilisema sõiduelamuse ja parema veojõu intelligentne nelikveosüsteem, mis jälgib pidevalt teeolusid ja optimeerib pöördemomenti, jaotades võimsust esi- ja tagateljele oludest sõltuvalt. Kui nelikvedu ei ole enam vajalik, lülitab süsteem energia ja kütuse kokkuhoiu eesmärgil selle automaatselt välja.
Uus Fordi intelligentne sõiduassistent ühendab endas tipptasemel ohutuse ja mugavuse. Seda võimaldab kolme kõrgkvaliteetse tehnoloogia kombinatsioon: sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Keeping System) intelligentne püsikiiruse hoidja (Intelligent Cruise Control) koos liiklusmärkide tuvastamisega (IACC) ja liiklusummiku abisüsteem (Traffic Jam Assist) koos lisamugavust pakkuva Stop&Go-funktsiooniga. Kui eesolev sõiduk vähendab oma kiirust kuni peatumiseni, pidurdab Ford Explorer automaatselt. Kui eesolev sõiduk hakkab peale lühiajalist peatumist liikuma, käivitub Explorer automaatselt uuesti ning pikema peatumise korral vajutab juht gaasipedaali või roolilülitit. See tagab lõõgastava sõiduelamuse tüütutes ja stressirohketes liiklusummikutes.
Uuenduslik tehnoloogia võimaldab juhil valida soovitud sõidukiiruse ja seda hoida. Süsteem säilitab ka juhi poolt eelnevalt valitud kaugust eesolevatest sõidukitest. Intelligentne püsikiiruse hoidja (Intelligent Cruise Control) tuvastab ka liiklusmärgid ja reguleerib seega automaatselt maksimaalset kiirust, olles juhile abiks erinevatel teelõikudel (töötab kuni 200 km/h, sõltuvalt mootorist).
Keeruline ja kitsas manööverdamine on tehtud lihtsaks: 360-kraadine kaamera koos split view-tehnoloogiaga aitab saada parema ülevaate ümbritsevast, kasutades nelja eraldi kaamerat, mis on paigutatud sõiduki esivõresse, tagaluugile ja mõlemasse küljepeeglisse. Kaamerad pakuvad täielikku vaadet ümbritsevale, kuvades selle Ford SYNC 3 ekraanil.
Aktiivne parkimisabi (Active Park Assist) koos parkimiskohalt väljumise funktsiooniga kasutab ultraheliandureid, et tuvastada sobivad parkimiskohad piki- ja ristisuunas ning manööverdab sõiduki vaevata sinna sisse. Juhi ülesandeks on kasutada ainult gaasipedaali, pidurit ja käigukangi.
Parkimiskohalt väljumise funktsioon aitab ohutult väljuda kitsastest parkimiskohtadest pikisuunas. Kui ultraheliandurid tuvastavad ohu, võib parkimisabi automaatselt pidurdada ning aidata vältida kokkupõrkeid sõiduki ja tuvastatud objektide vahel.
Uue automaatkäigukastiga saadaval olev Park Assist Plus võtab lisaks roolimisele üle ka gaasi- ja piduripedaali ning käiguvahetuse.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab kallakul sõidu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2,5 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Nõlvaltstardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Lisakontroll kallakult laskumisel (Hill Descent Control) reguleerib maastikul laskumise kiirust ilma, et peaksid kasutama piduri- või gaasipedaali. Süsteem töötab nii edasi- kui tagurpidikäigul.
Külgtuule abisüsteem (Side-Wind Stabilization) on osa elektroonilisest ohutus- ja stabiilsusprogrammist (ESP). Süsteem kindlustab auto teelpüsimise tugevalt tuulistes oludes.
Öist sõitu toetav valgustussüsteem lülitab esituled teiste pimestamise vältimiseks ajutiselt ümber, kui tuvastab vastutuleva või eesoleva sõiduki. Seejärel lülituvad kaugtuled automaatselt tagasi, tagades maksimaalse nähtavuse. Süsteem reageerib ka piisavale tänavavalgustusele.
Radariandurid tuvastavad Exploreri pimenurka jäävad mootorsõidukid (auto, veoauto, mootorratas), andes nendest märku hoiatustulega vastavas küljepeeglis. Ristliikluse hoiatussüsteem (Cross Traffic Alert) aktiveerub parkimiskohast välja tagurdades ning lülitub välja niipea, kui tagurpidikäiku sees pole. Läheneva sõiduki eest hoiatatakse juhti esmalt helisignaaliga, kui juht ei reageeri, rakendab süsteem automaatselt pidureid.
Lisaks Stop&Go funktsiooniga liiklusummikute abisüsteemile (Traffic Jam Assist) toetab juhti ka sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Keeping System), mis aitab hoida sõidukit tee keskel. Ford Explorer suudab kaamera abil jälgida teekattemärgistust nii sirgetel teelõikudel kui laugetes kurvides. Kaamerat toetab radariandur, mis jälgib eesolevat sõidukit, hoides Exploreri veelgi kindlamalt oma sõidurajal (sõltuvalt mootorist kiirusel kuni 200 km/h).
Kokkupõrke kõrvalehoidmise süsteem (Evasive Steering Assist) on aktiivne roolimisabi, mis aitab teatud liiklusolukordades ja sõltuvalt kiirusest vältida võimalikku tõsist õnnetust, tehes kõrvalehoidmismanöövri. Kui juht keerab rooli vasakule või paremale, arvutab süsteem sekundi murdosa jooksul välja vältimismanöövri marsruudi ja toetab juhti selle optimaalsel sooritamisel.
Sõiduraja hoidmise süsteemi osana jälgib juhi hoiatussüsteem (Driver Alert System) pidevalt juhi sõiduviisi. Kõrvalekallete tuvastamisel ilmub ekraanile sümbol, mis soovitab sõitmises pausi teha.
Ford Exploreri digitaalne armatuurlaud on tõeline pilgupüüdja. See nutikas 12,3-tolline värviline LCD-ekraan (diagonaal 31,2 cm) järgib armatuurlaua kumerust, sulandudes harmooniliselt interjööriga. Teave kuvatakse intuitiivsete ja kergesti loetavate ikoonidena. Võimalik on koostada ja üles laadida arvukalt ülevaateid, dünaamilisi graafikuid ja sõnumeid, sealhulgas kiirusmõõdiku, kütusetaseme või aku laetuse näitajad. Sõltuvalt valitud sõidurežiimist kuvatakse animeeritud 3D-graafikas sõiduki kohta erinevat teavet. Ekraani saab ka vastavalt juhi eelistustele kohandada.