Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
Hind alates 32 900 €
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Ford Explorer pistikhübriid ühendab endas muljetavaldava jõudluse ja elektrifitseeritud hübriidtehnoloogia. Võimas 3,0-liitrine EcoBoost bensiinimootor koos elektrimootoriga annab koguvõimsuseks 336 kW (457 hj), säilitades samal ajal madala kütusekulu ja CO2-heitmetaseme. Täiustatud 10-käiguline automaatkäigukast on mugavalt juhitav elektroonilise pöördlüliti abil, mis võimaldab käike valida lihtsa keeramisega.
Täielikult laetud akuga on Ford Explorer pistikhübriidi elektriline sõiduulatus kuni 42 kilomeetrit. See tähendab, et lühikesi linnasõite saab läbida heitmevabalt. Tõhususe ja elektrilise sõiduulatuse suurendamiseks kasutab süsteem ka regeneratiivset pidurdamist ja EcoBoost bensiinimootorit. Autost eemal olles saab sõiduulatust vaadata FordPass rakendusest.
Ford Explorer pistikhübriidi laetakse kaasasoleva laadimiskaabli abil koduses pistikupesas, autoga on kaasas kaks laadimiskaablit. Lisaks universaalsele Mode 2 laadimiskaablile kodus laadimiseks on võimalik osta ka Mode 3 laadimiskaabel avalikes laadimisjaamades või seinakastides laadimiseks. Auto saab ühendada koduse pistikupesa külge või paigaldada koju Ford Connected Wallboxi, mis laeb aku täis umbes 3,5 tunniga. Alternatiivina on alati võimalus kasutada avalikke laadimisjaamu. Meie partneri, Euroopa suurima avaliku laadimisvõrgustiku NewMotion lähimad laadimispunktid kuvatakse mugavalt nutitelefonis.
Ford Explorer pistikhübriidi elektrooniline käiguvaheti annab täieliku kontrolli täiustatud 10-käigulise automaatkäigukasti üle ja võimaldab käiku valida lihtsa pöördnupu abil. Tavapärase käigukangi asendamine loob lisaruumi, mis muudab interjööri avaraks ja modernseks.
Roolile paigaldatud käiguvahetuslabasid kasutades on sõitmine mugavam ja pakub veelgi suuremat sõidurõõmu.
Radiaatori õhu sisselaskeava reguleerib õhuvoolu radiaatorisse ja mootoriruumi. Aeglaselt sõites voolab avatud luukidest sisse õhuvool, mis jahutab mootorit. Suurematel kiirustel luugid sulguvad, et optimeerida nii aerodünaamikat kui kütusekulu.
Tänu madalale CO2-heitmekogusele (vaid 66 g/km (NEDC) vastab Ford Explorer pistikhübriid rangetele Euro 6d ISC FCM eeskirjadele. Seega ei avalda mootor muljet mitte ainult võimsa jõudluse, vaid ka madala kütusekulu ja väiksemate ülalpidamiskulude poolest.