Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest
Kerghübriid
Hübriid
Pistikhübriid
Täiselektriline
Loe Fordi elektrisõidukitest

Ford Explorer pistikhübriid ühendab endas muljetavaldava jõudluse ja elektrifitseeritud hübriidtehnoloogia. Võimas 3,0-liitrine EcoBoost bensiinimootor koos elektrimootoriga annab koguvõimsuseks 336 kW (457 hj), säilitades samal ajal madala kütusekulu ja CO2-heitmetaseme. Täiustatud 10-käiguline automaatkäigukast on mugavalt juhitav elektroonilise pöördlüliti abil, mis võimaldab käike valida lihtsa keeramisega.

Suurim tõhusus

Täielikult laetud akuga on Ford Explorer pistikhübriidi elektriline sõiduulatus kuni 42 kilomeetrit. See tähendab, et lühikesi linnasõite saab läbida heitmevabalt. Tõhususe ja elektrilise sõiduulatuse suurendamiseks kasutab süsteem ka regeneratiivset pidurdamist ja EcoBoost bensiinimootorit. Autost eemal olles saab sõiduulatust vaadata FordPass rakendusest.

Lihtne laadida

Ford Explorer pistikhübriidi laetakse kaasasoleva laadimiskaabli abil koduses pistikupesas, autoga on kaasas kaks laadimiskaablit. Lisaks universaalsele Mode 2 laadimiskaablile kodus laadimiseks on võimalik osta ka Mode 3 laadimiskaabel avalikes laadimisjaamades või seinakastides laadimiseks. Auto saab ühendada koduse pistikupesa külge või paigaldada koju Ford Connected Wallboxi, mis laeb aku täis umbes 3,5 tunniga. Alternatiivina on alati võimalus kasutada avalikke laadimisjaamu. Meie partneri, Euroopa suurima avaliku laadimisvõrgustiku NewMotion lähimad laadimispunktid kuvatakse mugavalt nutitelefonis.

Uuenduslik käiguvahetus

Ford Explorer pistikhübriidi elektrooniline käiguvaheti annab täieliku kontrolli täiustatud 10-käigulise automaatkäigukasti üle ja võimaldab käiku valida lihtsa pöördnupu abil. Tavapärase käigukangi asendamine loob lisaruumi, mis muudab interjööri avaraks ja modernseks.

Sportlik käiguvahetus

Roolile paigaldatud käiguvahetuslabasid kasutades on sõitmine mugavam ja pakub veelgi suuremat sõidurõõmu.

Veelgi parem ja tõhusam

Radiaatori õhu sisselaskeava reguleerib õhuvoolu radiaatorisse ja mootoriruumi. Aeglaselt sõites voolab avatud luukidest sisse õhuvool, mis jahutab mootorit. Suurematel kiirustel luugid sulguvad, et optimeerida nii aerodünaamikat kui kütusekulu.

Väiksemad heitmekogused

Tänu madalale CO2-heitmekogusele (vaid 66 g/km (NEDC) vastab Ford Explorer pistikhübriid rangetele Euro 6d ISC FCM eeskirjadele. Seega ei avalda mootor muljet mitte ainult võimsa jõudluse, vaid ka madala kütusekulu ja väiksemate ülalpidamiskulude poolest.

Varustustasemed

Ford Explorer
ST-Line

Hind alates
80 300 €

Ford Explorer
Platinum

Hind alates
81 200 €