Hind alates 22 662 €
Hind alates 26 492 €
Hind alates 28 100 €
Hind alates 29 204 €
Hind alates 23 920 €
TULEKUL
Hind alates 52 606 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 31 600 €
Hind alates 84 900 €
Hind alates 36 100 €
Hind alates 63 800 €
Hind alates 21 120 €
Hind alates 33 900 €
Hind alates 39 900 €
Hind alates 37 900 €
Hind alates 55 300 €
Hind alates 37 500 €
Hind alates 64 400 €
Kahe turboga 2,0-liitrisel EcoBlue diiselmootoriga Rangeril on 10-käiguline automaatkäigukast ning käiguvahetuslabad. Varustatuna muljetavaldava maastikul sõitmise juhtimissüsteemiga (All-Terrain Management System), pakub nelikveoline Raptor ülimat sõiduelamust nii maanteel kui maastikul. Ranger Raptor on topeltkabiiniga pikap, mis tähendab, et sellel on täissuuruses kabiin ning neli ust ja laiendatud jalaruum. Ruumikas teine istmerida võimaldab Raptoris mugavalt kaasa võtta ka sõbrad ja pereliikmed. Kui võrrelda Raptorit ülejäänud Rangeri mudelivalikuga, on Ranger Raptor nagu suure jõudlusega väike veoauto.
Iga maastik nõuab erinevat lähenemist. Nelikveolise Raptori võimete maksimaalseks kasutamiseks aitab maastikul sõitmise süsteem (Terrain Management System) muuhulgas reguleerida kiirendust, veojõukontrolli, roolitundlikkust ja käiguvahetust. Jõudluse maksimeerimiseks kõikides tingimustes saab valida kuue erineva režiimi seast: Normal, Sport; Grass, Gravel and Snow; Mud and Sand; Rock, ning maastikul sõitmiseks Baja.
Uuel Ford Ranger Raptoril on standardvarustuses vastavalt jõudlusele kohandatud legendaarne FOX Racing vedrustus maastikusõidu pehmendamiseks.
Raptori Easy Lift tagaluugi nutikas disain muudab tagaluugi tunduvalt kergemaks ja võimaldab seda hõlpsalt avada ja sulgeda.
Iluvõre, valuveljed koos maastikurehvidega ning esimesed ja tagumised kaitserauad annavad Raptorile omanäolise ilme. 33-tollised universaalrehvid, mis on standardvarustuses 17-tollistel valuvelgedel, on täpsema mustri ja pikema elueaga kui tavalised tehaserehvid. Ainulaadsed Raptori esimesed ja tagumised kaitserauad panevad punkti julgele välimusele. Soojendusega istmed, rool ja armatuurlaud teevad Ford Ranger Raptorist luksusliku pikapi.
Kallakult laskumise abi (Hill Descent Control) reguleerib kallakult laskumise kiirust maastikuoludes nii, et juht ei pea isegi piduri- või gaasipedaali puudutama. Süsteem töötab nii edasi- kui tagurpidikäigul.
Roolile kinnitatud käiguvahetuslabad tagavad kiire ja vaevatu käiguvahetuse ilma kätt roolilt võtmata.
Ranger Raptori tipptasemel 2,0-liitrine kahe turboga EcoBlue diiselmootor on suurema võimsuse, parema efektiivsuse ja väiksema heitmekogusega. 213 hj ja 500 Nm pöördemomendiga mootor annab maastikul sõitmisele uue tähenduse.