Hind alates 22 620 €
Hind alates 26 020 €
Hind alates 27 600 €
Hind alates 23 520 €
TULEKUL
Hind alates 56 900 €
Hind alates 50 700 €
Hind alates 30 500 €
Hind alates 83 500 €
Hind alates 80 300 €
Hind alates 35 500 €
Hind alates 62 700 €
Hind alates 20 720 €
Hind alates 23 700 €
TULEKUL
Hind alates 32 900 €
TULEKUL
Hind alates 44 000 €
Hind alates 64 400 €
Magnetjuhtimisega vedrustussüsteem, uus 12-tolline kohandatav digitaalne näidiku- ja infopaneel ning täiustatud sõidutehnoloogiad, nagu valitavad sõidurežiimid ja adaptiivne püsikiirusehoidja, teevad igast sõidust Mustangiga unustamatu elamuse.
Uus täiustatud vedrustussüsteem pakub nii sõidukindlust kui ka erakordset mugavust. Süsteem jälgib pidevalt teeolusid, kontrollides ja reguleerides amortisaatoreid kuni tuhat korda sekundis. Erinevate sõidurežiimide valimine reguleerib süsteemi kalibreerimist automaatselt, et tagada erakordne stabiilsus, sõidumugavus ja juhitavus.
Track Apps mõõdab ja kuvab auto jõudlusnäitajad näidikupaneelil. Selle abil saab vaadata kiirendust, pidurite jõudlust, ringiaegu ja palju muud. Kogu see teave aitab maksimaalselt kasutada Mustangi võimalusi ja suurendada sõidunaudingut.
12-tolline LCD-näidikupaneel on Mustangi esimene digitaalne ekraan. Kohandatav näidikupaneel kuvab valitud sõidurežiimile vastavaks optimeeritud teavet – konfiguratsioon muutub sõltuvalt sõidurežiimist ja seda saab seadistada endale sobivas värvitoonis.
Mustangi sõidurežiime saab muuta ja optimeerida nupuliigutusega. Sõltuvalt valitud režiimist saab muuta roolitunnetust, gaasipedaali tundlikkust, käiguvahetust (ainult automaatkäigukastiga autodel) ja elektroonilise stabiilsuskontrolli seadeid vastavalt sõidutingimustele ja isiklikele eelistustele. Rakendusega MyMode saab salvestada eelistatud sätted, sealhulgas auto väljalaskeava klapi intensiivsuse (Active Valve Exhaust). Uus Drag Strip-režiim suurendab kiirendust 0-100 km/h.
Täpse ja intensiivse valgusmustri tagavad uued LED-ribadega esituled. Pimedas sõites tuvastavad need vastutuleva liikluse ning lülituvad teisi pimestamata automaatselt ümber lähituledeks ning pärast taas kaugtuledeks, tagades suurepärase nähtavuse.
Elektriline roolivõimendi (EPAS) kohandub automaatselt auto kiiruse ja sõidutingimustega. Aeglasel sõidul muudab süsteem rataste pööramise lihtsamaks, parandades manööverdusvõimet, suurtel kiirustel aga kindlustab kontrolli rooli üle. EPAS arvestab ka külgtuule ja muude sõidutingimustega, vähendades rooli soovimatut vibreerimist.
Saad ise valida kiiruse, millega soovid sõita, ja süsteem säilitab selle. Kui sisseehitatud RADAR-andur tuvastab eespool sõiduki, säilitab Mustang automaatselt määratud vahemaa ka siis, kui liiklusolud ei võimalda valitud kiirusel liikumist. Kui tee on taas vaba, kiirendab süsteem taas valitud kiiruseni.
Nõlvaltstardiabi (Hill Start Assist) peatab kallakul sõidu alustamisel ajutiselt edasi- või tagasivajumise. Süsteem töötab, hoides pidurisüsteemi rõhku veel 2–3 sekundi jooksul, andes lisaaega jala piduripedaalilt gaasipedaalile liigutamiseks. Nõlvaltstardiabi on kasulik ka libedal pinnasel sõitu alustades ja peatudes.
Sõiduraja hoidmise süsteem (Lane Keeping System) kasutab esikaamerat, et tuvastada teelt kõrvalekaldumine. Kui kaldud oma sõidureast kõrvale, hoiatab auto sind rooli vibreerimise ja visuaalse märguande kuvamisega. Kui reageerid aeglaselt või ei reageeri üldse, keerab süsteem kergelt rooli ja aitab sind ohutult õigele sõidureale tagasi. Tehnoloogia on mõeldud kasutamiseks eelkõige mitmerealistel suurte kiirustega teedel, lülitudes automaatselt välja kiirusel alla 65 km/h (võimalik ka käsitsi välja lülitada).
Ford SYNCi oluline osa on hädaabiteenus (Emergency Assistance). Õnnetuse korral, kus turvapadi on avanenud või mootor seiskunud, kasutab tehnoloogia Bluetoothiga® ühendatud mobiiltelefoni, et helistada automaatselt otse päästeteenistusse. Vajadusel saad selle kõne katkestada ja ise edasi rääkida. Süsteem edastab sinu GPS-koordinaadid isegi siis, kui oled teadvuseta.